Frakk2000 Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 ?? OK! :D Anyways, spent på resultatet, skal "avduke" det i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 vis resultatet da. sx'n min er også lakkert i BMW 668. Jeg har lakka litt interiør med en sprayboks jeg kjøpte fra lakkforhandler med samme farge og har tenkt å lakkere bakluka selv. Jeg fikk beskjed om ikke å bruke klarlakk på interiørgreierne. Pris på herder og tynner? Du kunne kanskje laget en liten "how to" med blandingsforhold, pris på diverse osv :) Det hadde ivertfall jeg satt evig pris på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Skal slenge sammen litt bilder og en liten howto i morgen da :) La på et siste lag med lakk i dag, fikk stilt inn "gosprøyta" og blanda lakken litt tykkere for "topcoat". Så greit ut nå, så klart, det er ikke perfekt, men det er det første jeg har lakka så :) (har lakka med sprayboks osv før, men har jo aldri blitt no særlig bra). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Pris på herder og tynner? Du kunne kanskje laget en liten "how to" med blandingsforhold, Dette vil variere på hvilke serier lakk og hvilke lakkprodusenter du velger Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 sa jo at jeg hadde samme som han :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 sa jo at jeg hadde samme som han :) At du har samme lakk kode som han betyr ikke at du har samme serie lakk, eller samme lakkprodusent, som f.eks Spies Hecker, DuPont, Sikkens, Glasurit osv alle desse produsentene har denne lakk koden som du har på den fargen som du har Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg