Gå til innhold

Litt spesiell VW Golf GTi 16V til salgs!

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta 15 av meg eller tjekk så slippper du dette styret...

Må jo være verdens mest tungsolgte bil i sin prisklasse?? Hehe..

Iallefall en hardnakket,sta og tolmodig selger.. Men bare så det er klart tålmod lønner seg ved bilsalg.. Alltids en som kommer og betaler dt den er verdt.. Lykke til.. Du får elle mellom meg og tjekk da hvis du trenger kr til helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta 15 av meg eller tjekk så slippper du dette styret...

Må jo være verdens mest tungsolgte bil i sin prisklasse?? Hehe..

Iallefall en hardnakket,sta og tolmodig selger.. Men bare så det er klart tålmod lønner seg ved bilsalg.. Alltids en som kommer og betaler dt den er verdt.. Lykke til.. Du får elle mellom meg og tjekk da hvis du trenger kr til helga..

Har god tid til å selge jeg skjønner du;) Og siden jeg har kjøper som er villig til å gi over 20k, så hvorfor ikke? Selge for 15k gjør jeg unasett ikke, når det finnest MYE styggere 8v gti'er til salgs som er shabby, for 25k ute på nettet! Og denne ble jo nylakka i 2004, og påmontert Jetta front!:) EU godkjent idag etc, GO bil!:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg, jeg bare prøver meg jeg :) men jeg tror det er jetta fronten som har gjort denne tungsolgt. får håpe du får solgt den :)

Tjah, kan tenkest det ja.. Men personlig synes jeg det er pent, stilig, og litt sjeldent, er så mange golfer der ute, så denne skiller seg jo litt ut;)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår