trancistor Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Lurer på om div.moderatorer er kjøpt og betalt her inne. Er vist ikke alle som liker at senkesett går på billigsalg, siden jeg er blokkert for PM og og ikke kan kjøpe og selge varer som andre her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 er du en forhandler da? les forumreglene Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg og har fått stempel "ikke betalende firma". Ganske irriterende igrunn da jeg har vært her inne i privat øyemed i over fire år. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Har vel sikkert med en vurdering av hva/hvor mye man selger her inne, og hvorvidt det er overskuddsdeler man har liggende, eller noe man importerer og selger videre (uten at jeg har sjekket ut noen av deres annonser).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 da er det ikke mere enn rett og rimelig at polardego oxo får samme straffen, står ikke ikke batalende firma på han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 da er det ikke mere enn rett og rimelig at polardego oxo får samme straffen, står ikke ikke batalende firma på han Nå er det vel litt forskjell på å annonsere og ta opp bestilling på deler for salg, i forhold til å åpne opp for en samlebestilling hvor utgansgspunktet er at alle skal spare penger på det. Etter som jeg har skjønt har ikke Polardego noen økonomisk vinning i dette! Men jeg synes du kan sende ham en PM slik at han selv kan få uttale seg om den saken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg får primert dekket kostnader for bensin og ferge... Og jeg spurte om tillatelse før jeg satte igang dette, siden jeg vet dette har vært diskutert før. Jeg er usikker på om det blir flere samlebestillinger fra meg uansett da dette var mer jobb og styr enn jeg faktisk regnet med... :shake Men for de som lurer, nei jeg blir ikke rik av dette. Mvh Håkon. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Poenget mitt her er at det skal være likt for alle. Noen skal ikke bli utestengt imens andre blir det. Har man en viss inntekt i det her må det være likt for alle. Tviler sterkt på at noen gjør dette med en eller annen form for inntekt. Nå er det vel litt forskjell på å annonsere og ta opp bestilling på deler for salg, i forhold til å åpne opp for en samlebestilling hvor utgansgspunktet er at alle skal spare penger på det. Etter som jeg har skjønt har ikke Polardego noen økonomisk vinning i dette! Men jeg synes du kan sende ham en PM slik at han selv kan få uttale seg om den saken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg