Dimmu87 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 såg ei stund i dag at en kunne gje pluss å minuspoeng til andre brukera, var en grøn firkant der det sto "beyond the scale" å nåken andre greier å ei vektskål i avataren. Enn kunne trykke på for å gje poeng å kommentar til kver enkelt innlegg, men den var vekk like brått som den kom.. moderatorene som leika med instillingane eller? :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ja! Jeg trodde jeg hadde begynt å drømme da jeg i halv tre tiden så "Karma"! :P Hva var det for noe? Og hva var best av "Distinguished Road" og "Off The Scale"? Jess, da var det ingen drøm :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Reputation...testa litt ut..får se om det blir permanent Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Kanskje en liten forklaring på hva de forskjellige betyr? Som eiriksmil nevnte her. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ett karaktersystem tror jeg faktisk dette forumet hadde tjent seg veldig godt av :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hva skal man egentlig med et slikt system? Man må vel innføre noe som vil hjelpe bilforumet og vokse så da vil jeg gjerne vite hvordan en slik funksjon skal gjøre forumet et bedre sted og være..... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ser da ut som det allerede er fjernet. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg