Mordach Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Vil bare vise dere Holdens konseptbil Efijy, et orgie i svulmende linjer, krom og lær - en fullblodig krysning mellom retrostil og fremtidsvisjon. Holden Efijy Motor 6.0 liters LS2 V8 i aluminium med Roots-type supercharger 645 hk @ 6400 rpm 775 Nm @ 4200 rpm 4-trinns automatgir Generelt Touch-screen styrt luftfjæring som kan senkes til 27mm bakkeklaring LED hovedlamper med viftekjøling Hjul: 22x10 bak, 20x9 foran Lærinteriør Flere bilder kan sees her. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Flott den, men hvor er girspaken? Hadde vært digg å rånet rundt i en slik mafiabil! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Her: Fet vogn Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Noe av det peneste jeg har sett på lenge! *sikle* Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Råeste Consept bilen jeg har sett hvertfall ... Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ja, fy faen for en lekker design! Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Flott den, men hvor er girspaken? Tja, er en konseptbil. Kan hende det ikke er noen girspak, det er jo egentlig ganske nyskapende om en har en luksusbil der en forsøker å få vekk fokus fra selve mekanikken, og derfor bare har en automatkasse og knapper for å bytte mellom D, P og R. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jepp, er nok trykknappsautomat på den. Mange amerikanske biler som hadde det på 50 tallet, så det er ikke noen "ny" ting i bilverdenen. Min mening er at den bilen der er noe av det fineste som har blitt laget. Iflg Holden så er det mulig de lanserer bilen pga de enorme reaksjonene fra massene. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Noe av det peneste jeg har sett på lenge! Råeste Consept bilen jeg har sett hvertfall ... Ja, fy faen for en lekker design! Min mening er at den bilen der er noe av det fineste som har blitt laget. Helt enig. Dette er helt klart i mine øyne en av de (om ikke DEN) vakreste bilen(e) som noensinne har sett dagens lys. Holden har gjort en vanvittig bra jobb med Efijy, og hvis de begynner å produsere den vil de nok toppe tronen over verdens feteste serieproduserte bil. Efijy = :jerkoff: :respect @ Holden! Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Den har faktisk veldig mange linjer fra 1949-1951 mercury og den gamle holden Efijy. Personlig syntes jeg de burde skifte navn på den siden det er et helvete å uttale. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 litt kult det designe på felgene, gir et inntrykk av at det er hvitside dekk, slik det skal være på retro biler :D ellers så bilen knall ut den :) Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg håper VIRKELIG Holden bestemmer seg for å serieprodusere Efijy Concept, slik at den kan toppe drømmebil-listen min... :D Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg