salms Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Skal prøve på det etter hvert. Har noen bilder, men syns ikke de er noe fine.. Skulle hatt nytt ratt også, så et nais et på noen bilder her, men det sto momo på det, det skal stå audi på ratt i slike biler, syns jeg.. :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ah, idag var jeg å henta gullet mitt fra verkstedet! Bytta registerreimsats, med vannpumpe, strammehjul og alt dertilhørende snacks. :) Fant ut at viskosevifta mi er gåen, da. Er det samme vifta som på andre modeller, er det noen som vet noe om det? Eller må jeg belage meg på å kjøpe ny til ca en million kroner? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Det er hvertfall elektrisk vifte på alt annen av typ44. Har ikke hørt at det er viskosevifte på D11 før jeg hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Det er to vifter på min, en viskosekobling og en elektrisk. Viskosekoblinga er utslitt, jeg sjekka i ETKA nå, og den vifta er kun i bruk på andre audier som har V8-motorer. Altså ikke likt som på 5cyl-motorene. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 argh.. sjekket igjen, det er faktisk kun på V8 at de har visko-kobling. På de andre V8'ene så er det samme viftekransen, men viskokoblinga er unik på V8. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 argh.. sjekket igjen, det er faktisk kun på V8 at de har visko-kobling. På de andre V8'ene så er det samme viftekransen, men viskokoblinga er unik på V8. De har jo et par V8 stående på NBS, kan jo ikke ta allverden for en slik vifte med viskosekobling de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Sjekka på møller nå, koster 2.500 for vifte og kobling. Så det blir vel nytt, men ingen ting å stresse med, har andre ting som er viktigere.. Men nå er gule justerbare koni kommet på plass, OMFG det er godt.. :) Men, den ble litt lavere bak enn den ble framme, det likte jeg dårlig.. Med sachs-demperne så var den ganske bra syns jeg.. Spørs om tiltak må iverksettes.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Sjekka på møller nå, koster 2.500 for vifte og kobling. Så det blir vel nytt, men ingen ting å stresse med, har andre ting som er viktigere..Men nå er gule justerbare koni kommet på plass, OMFG det er godt.. :) Men, den ble litt lavere bak enn den ble framme, det likte jeg dårlig.. Med sachs-demperne så var den ganske bra syns jeg.. Spørs om tiltak må iverksettes.. Hehe, må kjøpe deg justerbart du å, så får du akkurat den senkingen du vil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Neis, kanskje jeg mekker meg noe coilovers, får se. Må uansett ut med demperne en tur til før vintern. Forresten, har du peil på hva folk tar for understellsbehandling? Skulle tectylert bunn' min. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Må vell få en understellsbehandling for 3K eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Oki, har du kjennskap til noen som er grundig og dyktig? Og som vet å ta vare på slike herlige biler? ;) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hvor mye hester i den der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 250 i denne som har 3.6l 280 i den med 4.2l Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 De har jo et par V8 stående på NBS, kan jo ikke ta allverden for en slik vifte med viskosekobling de. Hvor ser du det? På nettsidene dems? Uansett de har ikke en dritt av det som står der...Borte for mange år siden§ Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8mpower Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Neis, kanskje jeg mekker meg noe coilovers, får se. Må uansett ut med demperne en tur til før vintern.Forresten, har du peil på hva folk tar for understellsbehandling? Skulle tectylert bunn' min. Jeg har coilovers på min V8. Godt fornøyd med det settet. H&R fjærer og gule koni. Bestilte settet fra USA. Tok understellsbehandling med tynn tectyl, pga av vekta. det kostet 1500kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg