Turbo_FB Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Slenger utpå en liten tråd om audien min. Det er en 99 mod A4 1.8TQ med litt modifiseringer. Har oppgradert turboen til en Garret GT25 med grenrør. Lader tidlig og holder hele veien. Har 2.5" eksos fra turboen helt bak. Fikk faktisk 0.3 mere i ladetrykk da jeg fjernet orginal eksos så måtte justere WG ned i ettertid. Byttet clutch her i i uken og det er en jobb som anbefales....not. fy f. for noe d. Bilen er lakkert i grønn/blå perlemor lakk med S4 styling. Senket med supersport justerbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Pen bil! Hvordan var det å tilpasse den S4 fangeren? Sorry offtopic Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Fangeren sto på da jeg kjøpte bilen, men det er en orginal audi fanger og jeg har sett over festene i ettertid. Det er bolt on bortsett fra at det er laget et plastikk mellomstykke på sidene der begge delene er skrudd sammen som også holder den oppe i bakkant. Er liksom skrudd fast i innerskjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg