ingevel Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hei skal fikse en bil med følgende feil.. Parkbrems for lang firkning park brems ujevnvirkning hvordan fikser eg desse to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Parkbrems for lang firkning = Stram håndbrekkwaieren.. Hvis du ikke vet hvordan man gjør det, kjøp det haynes for din bil. park brems ujevnvirkning er jeg usikker på hvordan jeg skal forklare. Men står garantert i haynesboka for din bil.. :=) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hvilken bil..?? Dette tyder på utslitte bremseband i forbindelse med håndbrekk,om det er det på bilen.. Bytt disse, og juster deretter wiren på håndbrekket slik at det blir passe stramt.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 golf 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg kjenner ikke til denne så godt, men går ut i fra den har trommelbremser bak, og da er det nok på tide å få byttet bremseband på begge sider, å så justere.. :) Husk å kjøp monteringssett i samme slengen, koster lite, og sparer deg for dritt.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 tusen takk:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg