snoemann Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 spottet disse to fete bilene på skroten : og Men fra fleip til fakta. Passer takluka på disse over på Golf 2? Bolt on? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 ja Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Nei, de har forskjellig format. Derimot passer soltak fra Passat/Santana 32b (modellår 1981-1987) og Audi Typ 81/85 (modellår 1979-1987) fortreffelig:). Dette er forgjengerne til de bilene du har avbilda. Siden jeg ser du er fra Plankebyen kan jeg tipse deg om at det står en god del biler av "rett" type på Skjeberg bilopphugging. Der har jeg hittil betalt 400kr for et slikt soltak. Med det utvalget de har der bør man kunne velge seg ut en bil med minst mulig nikotingul farge på taktrekket og med litt flaks nesten samme farge som du har på bilen fra før av;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Okej teit... synd jeg bor i kristiansand siden jeg er student... Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg