Gå til innhold

XBOX-brenning

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

noen på østlandet her som brenner xbox spell for en billi pænge eller??

vil ha noen nye bil spill nå.. men gidda ikke betale 5-600 krøner for`em azza!!

 

og erre noen som kan ta en titt på xbox`n min.. laseren funker ikke helt som den ska.. hender at lyden detter ut.. både på dvd og spill..

kan jo ikke gå te en butikk heller pga "modinga" hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Originally posted by The cowboy

noen på østlandet her som brenner xbox spell for en billi pænge eller??

vil ha noen nye bil spill nå.. men gidda ikke betale 5-600 krøner for`em azza!!

 

og erre noen som kan ta en titt på xbox`n min.. laseren funker ikke helt som den ska.. hender at lyden detter ut.. både på dvd og spill..

kan jo ikke gå te en butikk heller pga "modinga" hehe :)

 

Fyfaen!!! Kan ikke du se til helvete å lære deg å skrive normalt! Blir så jævlig provosert av det ubruklige språket ditt! Jeg skal innrømme at jeg ikke er verdensmester i norsk jeg heller, men det fins grenser, og det her er ikke den første posten av deg som har irritert meg.

 

Tilbake til spørsmålet ditt.

Hvis du chipper x-boxen din vet du, så kan du legge inn spill på hardisken, mye greiere og enklere!

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens det først er snakk om XBOx, er det noen som vet noe om hvordan man kan få XBOX-spill til å spille på PCn? Har en iso av et spill til XBOX. Må jeg gå veien om XBOX, eller finnes det en emulator som klarer biffen?

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

 

Fyfaen!!! Kan ikke du se til helvete å lære deg å skrive normalt! Blir så jævlig provosert av det ubruklige språket ditt! Jeg skal innrømme at jeg ikke er verdensmester i norsk jeg heller, men det fins grenser, og det her er ikke den første posten av deg som har irritert meg.

 

det som står der er skrevet sånn med vilje da.. hehe.. er lissom ment som en kødd..spørsmålet er fakta F..men skrive måten er ment som kødd!!

 

slutt å ta ting så jævli alvorlig mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår