kas Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by BMW-323 188 før noe som helst var gjort? Jeg hadde en 97 323 coupe. 170 blås i den. 33.000 i forsikring? Jeg betalte 7800,- med 40% bonus.. tullprat....dette ang forsikring har vi tatt mange ganger før bmw-323.er ikke alle som får forsikring på pappa bilen ble målt til 183 hk på veiva før vi modifiserte noe som helst. det er ikke uvanlig på nyere bmw at effekten er høyere en oppgitt. og felgene selges ikke med bilen mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 tullprat? hva var det som var tullprat? alt var jo fakta. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by BMW-323 tullprat? hva var det som var tullprat? alt var jo fakta. fakta?????sist vi diskuterte dette hadde du bilen din på foreldrene dine....nå hadde du den plutselig på deg selv.... Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 40% er 40%! Om man er 25 eller om man er 45 har ikke noe å si.. bonus er bonus.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 323'n på MEG skulle gjensidige ha 18K.:). så jeg fatter ikke at du betaler 33k. en 323 er ikke verdt 33k i forsikring.. M3'r ligger jo på rundt 30.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by BMW-323 323'n på MEG skulle gjensidige ha 18K.. så jeg fatter ikke at du betaler 33k. Bilen er faen ikke verdt det hvorfor tror du jeg skal selge den da....er ikke verdt det nei... men jeg har hatt gjensidige i alle år,er 26 og har aldri hatt skade men de nektet meg å forsikre den der så lenge jeg var under 30. rart du får det da som er mye yngre.prisen hos gjensidige før jeg fikk avslag var 10800.- Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by BMW-323 40% er 40%! Om man er 25 eller om man er 45 har ikke noe å si.. bonus er bonus.. ikke helt korrekt....mange selskaper har 30 års grense på visse biler,og er man 45 og har mange andre forsikringer på samme sted er selvfølgelig selskapet redd for å miste en kunde. men jeg fatter fortsatt ikke hvordan du får den forsikret så billig eller hvor den er forsikret. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 syns det var dyrt jeg.. bilen er solgt og nye eier betalte 11k hos if tror jeg. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by BMW-323 syns det var dyrt jeg.. bilen er solgt og nye eier betalte 11k hos if tror jeg. he he...pratet med en gammel kompis på tlf istad...han har fått en høy stilling hos if i oslo...45 min senere ringte en representant fra if og tilbøy oss en ny totalforsikring til 19880.-:D :D det var inkl hus,innbo,hund,en sykkel vi ikke har og bilen.det er det vi har betalt i halvåret før... så bilen er ikke til salgs lenger. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Tror det er noen som er blitt lurt her! JEg snakket nettopp med en hyggelig dame på If. Hun gav meg en pris på 17500,-.... Ikke 33000,-! Da er jeg 24 og 50% bonus! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 men vi har brukere under 23.har vist en del og si har jeg skjønt Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 har jo litt å si, men at det skulle utgjøre 15 flak, det hadde jeg aldri trodd. Hvordan ligger det an med bildene. Kommer det noen flere bilder etterhvert? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by villejan har jo litt å si, men at det skulle utgjøre 15 flak, det hadde jeg aldri trodd. Hvordan ligger det an med bildene. Kommer det noen flere bilder etterhvert? jeg skal gjøre en del med bilen framover så jeg venter med å legge ut bilder til den er ferdig.har ikke dig.kamera som virker for øyeblikker.tåler vist ikke vann disse kodak kamerane. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Da jeg kjøpte min BMW for to år siden, fikk jeg en forsikring på 7500,- Har forsikret den hos IF. Nå skal det nå sies at jeg da har 70% bonus. Blir 26 i høst. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by kas he he...pratet med en gammel kompis på tlf istad...han har fått en høy stilling hos if i oslo...45 min senere ringte en representant fra if og tilbøy oss en ny totalforsikring til 19880.-:D :D det var inkl hus,innbo,hund,en sykkel vi ikke har og bilen.det er det vi har betalt i halvåret før... så bilen er ikke til salgs lenger. Hund?? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg