vw-vegard Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 jeg syns fangerne bør være del-lakkerte, om jeg kan kalle det det. svart øverst og lakka nederst. angående listene, så regner jeg du mener listene på dørene? (door moldings) hva med å bare fjerne disse når du først skal lakkere? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Stemmer.... Har tenkt på det, men da må det jo sveises :/ Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 så sant så sant. se i inspirasjonstråden og finn ut hva du liker best da, og gå for det ;) clean look uten lister er penest, IMO. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Ja har kikket litt å etter å ha tenkt meg om så beholder det sorte sort... Men må ha meg tynnere sidelister på dørene og hjulbuelister :) Snakket med lakkerer idag å får pris imorgen :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Noen som har noe å si på de hjlubuebredderne Autospar selger? http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000002dbpV3358.html Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Pointet er vel at de ikke bredder ut noe, men de bare settes på dine originale skjermer. Slike du trenger for å få godkjent en gti-ombygging så vidt jeg har forstått. Skyt meg hvis jeg tar feil, men det er vel de samme som NBS selger på webshopen sin? Om du går for brede felger og mye senk, ville jeg vurdert G60-skjermbreddere og kanalskjørt, selv om dette er mye dyrere. Quattroco selger G60-kitet for drøyt 3000 kroner, produktlink her Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Å gezuz, nei dette er en bruksbil som bare skal påkostes det mest nødvendige så 3 lapper i denne sammenheng blir nok ikke noe av... Bestilte nå de fra Autospar, så får vi sjå :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hehe, de duger vel alltids de ja :) hva med senking? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Ja, det blir nok senk ja, men tror jeg kulern til våren... :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Yes! Ting går da smått fremover. Har fått montert litt småtterier men venter med bilder da det bare gjenstår peanuts for å virkelig vise frem noe. Driver å skal montere tåkelamper på kjerra, hvilken måte er lettest å koble opp på? Finnes det noen stikkere som er ferdig lagt opp til bryter eller må det trekkes helt inn i kuppeèn osv? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Sparker liv i denne tråden igjen! Fikk firmabil i November å la i utgangspunktet ut Golfen for salg.. Men etter laber interesse og budrunder som hører hjemme på Fretex så har jeg bestemt meg for å beholde bilen å fiffe den litt opp... Akkurat nå står den ganske så nedsnødd så jeg får ikke flyttet den med det første, men ingen hast! Planen er hellakkering i samme farve med sølvflakes i klarlakken, lister og fangere beholder jeg sorte! Liker denne looken best. Småsenker vel litt, som jeg topper med noen artige 14" med lavprofildekk og en anelse toning rundtom så ser jeg meg ferdig med kjerra! (Har fra før montert litt) Hoved problemet nå er å få et sted å stå for å fikle med bilen, så om noen vet om noe ledig plass i Oslo/Akershus området så ikke nøl med å si ifra! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg