Burny Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Legger denne her for en bekjent. Passat 89 model selges. Gått 257'km. Nyoverhalt topp, med ny reg reim, toppakning osv.. Nye hjullagere bak, nytt eksosanlegg (bakerste del) Nylig tatt firehjuls/forstillingskontroll. Nettopp EU godkjent med 0 (null) feil!! Veiavgift betalt.. Feil: -Defekt varmeregister, men alle deler følger visst med. -Bulk i venstre bakskjerm. -Gåent overgangs stykke i fremre del av eksosanlegg, bråker godt. Men denne delen ble byttet for 2mnd siden, tror den bare ble litt feilmontert rett og slett. Felgene som står på er allerede solgt, men følger med både sommer og vinterhjul. Bilen er så godt som fri for rust. GOD bruksbil, som starter og går, går og bare går.. Pris: hbo. 6000kr (!) Tlf til selger: 93661824 Kan også spørre her, da jeg er godt kjent med bilen. Bilde: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 bytte mot en surround-pakke + et meget bra digital-kamera med 4 minnekort?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Selges for penger. Dette er en god pris for en god bil som har mange år igjen på veien! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 bytte mot en surround-pakke + et meget bra digital-kamera med 4 minnekort?? Info om de forresten, kunne hende han var int. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Går til førstemann med 5500kr nå! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg