buskmann Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg er ikke 62 år. Jeg er født i 1981 og er således 25 år. Sånn ser det ut i motorrommet: Den svarte boksen til venstre kan jeg ta bort. Det er der jeg tenkte å ha subben. Tidligere satt det et luftfilter der, men nå er boksen tom. Luftfilteret sitter i boksen nærmere motoren nå. Kan jeg bare regne ut arealet og finne det største elementet som får plass? Hvor mye dybde trengs? Jeg lurer også på om jeg må ha kasse rundt elementet? Det tar jo også litt plass. Og så må dette festes i motorrommet på en måte, tips der? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg er ikke 62 år. Jeg er født i 1981 og er således 25 år. Det med 62 år kommer fra en useriøs kommentar i denne tråden, det er bare tull. hvis du sjekker opp profilen din så ser du hvorfor folk sier du er 62 år.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 OK, takk. Jeg fyller alltid inn tull i sånne skjemear på internett. Typisk fornavn = dsdgfds og etternavn = jhlsdjdjfl. Jeg kan ikke endre den registerte fødselsdatoen i ettertid, så nå har jeg valgt å skjule den. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg er ikke 62 år. Jeg er født i 1981 og er således 25 år. Sånn ser det ut i motorrommet: Den svarte boksen til venstre kan jeg ta bort. Det er der jeg tenkte å ha subben. Tidligere satt det et luftfilter der, men nå er boksen tom. Luftfilteret sitter i boksen nærmere motoren nå. Kan jeg bare regne ut arealet og finne det største elementet som får plass? Hvor mye dybde trengs? Jeg lurer også på om jeg må ha kasse rundt elementet? Det tar jo også litt plass. Og så må dette festes i motorrommet på en måte, tips der? Det endrer ikke så mye annet en:25år, råner, liker ikke musikk, vil bråke for andre. Men vær sin smak. alukasse klarer seg med 10mm vegger, så da bygger kassa 20mm mer en sub. og dybden avhenger av plassen og hvor mange liter sub trenger. Velger du den 10" jeg nevnte tidligere kan kassa være 10cm dyp og 27cm bred og lang, altså 27 X 27 X 17cm. det er egentlig bare 9L. men til hva du skal bruke den, så holder det i masse vis. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Har bare en ting og si.. Hvis du ikke vil høre musikk inne i bilen. Ikke monter stereoanlegg.... Problem løst.... Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 assåeee,,, gjør du alt detta bare førr å "være kul"??? ...du har misforstått... Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Kan du ikke heller gjøre sånn her...................... http://connectionaudison.com/gallery/picture.php?cat=21&image_id=892 Per..... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 huff noen ganger er det folk som virkelig ikke skjønner seg på fin lyd.... kjøp deg en megafon eller noe da vel..... huff Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Dette er en dustetråd.. Hvis du vill ha rånebass så er det 2stk 15" i portet kasse og god forsteker som gjelder. Pluss alle vinduene åpne da. Men hva i helvet skal man med sub i under panseret? *Stikker for å montere vindusvisker på innsiden av vinduene i bilen pga kondens som dukker opp av og til. * Kjøper også en cd-spiller som jeg skal montere på taket slik at jeg kan skifte cd når jeg står med panseret opp utenfor bilen og hører på musikk Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Men hva i helvet skal man med sub i under panseret?Som jeg skrev tidligere i denne tråden: For å få mindre lyd inni kupéen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Hehe.Dette blir bare for dumt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Pappa å kompisene hadde subber under panseret.. men det var på en bobble, og det var i russebilen;) sto iallefall "bobble slo lydmuren med hitlåten Joyride" i avisene dagene etter;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Nå må du ikke ta fram kun halvparten av hva jeg sa. Det er hele kombinasjonen: 62år, råner, liker ikke musikk, vil bråke for andre. Skulle mannen ha musikken inne i bilen, men med ønske att det hørtes godt uten for også, så ville det vært noe helt annet. Han vil vel ta igjen på oss sikkelige rånere da :P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Det er da ikke verre enn å svare på det mannen spør om... Du vil få langt mindre effekt av en sub som er montert under panseret, fordi bilkupéen forsterker de dype tonene. Skal du ha noe montert under panseret som gir like mye trykk som en vanlig "raggarbil" må du trå til med noe langt større og heftigere enn noe du noensinne vil få plass til under et panser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aceex Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Synes også at denne iden er litt utenom det vanlige MEN ..... han spør etter HJELP til dette , nå har brukere her i forumet brukt 4 sider på å slenge dritt, bare noen få har giddet og hjelpet han... Synes det er lite bra for forumet at dette blir slik.......ikke sikkert at andre tør og spørre om hjelp til ting utenom det vanlige. Lykke til med sub under panser. håper vi får se bilde av det når det er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg