ManiaCoupe Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Øyh! Snart sommer & sol jo...bade? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Øyh!Snart sommer & sol jo...bade? er med jeg... kanskje jeg blir ren på henda nå som det snart er sommerferie... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hi hi.. :) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Prosjektet med å pusse opp bremsene fortsetter.. Har demontert bakstillingen, tatt av bremser og kappet av det jeg skal ha av braketter og dill.. Her er en ferdig sandblåst sadel og en "før" sadel fra frontbremsene(. Får etterhvert samme behandling som bremseskjoldene.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Her er et bilde av sadlene til tørk.. Omtrent like spennende som å se maling tørke (som faktisk bildet viser:p )Men det går i hvertfall fremover.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Startet opp med sveising av plateskjøtene i dempertårnet, men ble på langt nær ferdig.. Hadde ikke fjernet kaross kitte på baksiden så det ble forholdsvis kraftig røykutvikling, med tilløp til brann. Får vel gjøre litt rent på baksiden før jeg fortsetter! Skal helsveises, pusses ned og tinnes. Det var alt for denne gang! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Fikk noen ekstra hestekrefter i postene i dag.. KR kammer: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 lookin good Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Mer snacks på plass! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hei og hopp! Lenge siden sist.. Det har ikke skjedd så mye med prosjektet i det siste. Har hatt andre ting å drive med, bla. boble:p Men nå er jeg igang igjen! Jeg har "delsveiset" skjøter på dempertårnene og har startet å tinne.. Det var litt spennende i går ettersom dette var første gangen jeg prøvde meg på tinning! Synes ikke det gikk så ille, men jeg har merket meg et par ting som en må huske på til neste gang! Jeg prøvde meg bare på en liten flekk: Tror dette kan bli veldig bra til slutt! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Her er et til: Som dere ser så har jeg vært for ustø når jeg har smurt tinnet utover og dermed fått noen "hakk" og partier der tinnet ikke er tykt nok. Regner med at det går ann å varme dette opp igjen og påføre mer tinn.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Her er en liten uppdate: Nesten klar til syregrunning på venstre side. Er mye pussing med denne tinnigen gitt! Her er et bilde av høyre side.. Regner meg som så godt som ferdig her: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ser ut som du er Back from the Past nå ja.... :P Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jepp! Nå er det bare en post til så er jeg på "nåtid".. Og da blir det nok lengre mellom oppdateringene gitt! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg