raz Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg lurer på om hvor man kan få kjøptslikt lys som blinker hele tiden...som de har på diskotek som blinker blankt hele tiden. Vist noen har sett det nye bilstylingsprogrammet på MTV Trick it out så var det i den Orange civicen de stylet. Det var konge stili. Mere som et diskotek dær. Noen som vet hva det heter og hvor man kan kjøpe dette? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er det strobe lys du mener? finner sikkert noe på http://www.dioder.no Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Litt OT, men har du no link el.l til Trick it out? Fant ikke no på MTV's sider. hehe, fant det nå. Men finner ikke no sted å laste den ned fra, får lete videre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 har lett selv..finner ikke noe om dett jeg heller. Kommer vell opp en side om det etterhvert. Siden det er nytt så kan man ikke laste det ned heller. Det begynte jo på MTV på Fredag eller så var det søndag. Husker ikke det hellt. Takk for svaret . Skal sjelkke om det er det jeg mener:P Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det kalles stroboskop, eller strobe. Noen stroboskop er mer å regne som varselblink, og blinker ikke mer enn 1-2 ganger pr sekund. Skikkelige stroboskop blinker 10-15 ganger pr sekund, gjerne mer. Bare husk på at det er en røver på å fremkalle epilepsianfall... Jeg fikk et i England for noen år siden, på et diskotek med flere 3000W stroboer og bass som gjorde at det nesten var vondt å puste. Aldri merket noe før eller etter, men jeg ville IKKE kjørt bil når det skjedde... EDIT: typo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det kalles stroboskop, eller strobe. Noen stroboskop er mer å regne som varselblink, og blinker ikke mer enn 1-2 ganger pr sekund. Skikkelige stroboskop blinker 10-15 ganger pr sekund, gjerne mer. Bare husk på at det et en røver på å fremkalle epilepsianfall... Jeg fikk et i England for noen år siden, på et diskotek med flere 3000W stroboer og bass som gjorde at det nesten var vondt å puste. Aldri merket noe før eller etter, men jeg ville IKKE kjørt bil når det skjedde... Kan jo ha det i bagasjerommet! :) Det tenkte jeg å ha! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Hvor kan jeg skaffe dette stroboskop da? hr du det fortsatt eller?:P Er intrisert..:thumb Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jeg vet ærlig talt ikke om det finnes 12V stroboer. Dioder.dk har vel noen dioder som blinker litt, men bortsett fra det tror jeg du må innom en 12V-230V inverter av noe slag..Ljudia har en masse sånne diskoeffekter, Arngren har litt, Vellemann har vel byggesett... Proff-stroboene blir nok altfor dyre og unødvendig store. Ingen vits i å ha noe som er bygget for å blinke opp en hel gymsal akkurat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 mener http://www.bsbildeler.no selger strobe. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg