Jonte Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by vwgolf2 hvorfor skal jeg sjekke der når hoggærn har strøkne? :rolleyes: til en mye billigere penge... Det blir opp til deg. Men, du trenger ikke ødelegge for meg fordiom. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Ladden jeg har en venstre dør! skal være tipp topp! Dersom denne døra di er strøken som du sier, så skal jeg betale deg 2000,- kroner for den innkludert frakt til Haugesund, dritt lei av å leite etter disse dørene nå :P Må være denne mod. uten kromlist i pakninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Golf Gold Edition Dersom denne døra di er strøken som du sier, så skal jeg betale deg 2000,- kroner for den innkludert frakt til Haugesund, dritt lei av å leite etter disse dørene nå :P Må være denne mod. uten kromlist i pakninger. denna tråden er snart ett år gammal. siste post i august 2003. så døra er sikkert vekke. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Faen å mye folk skal ha for disse dørene sine a... Jeg fikk ordna en helt ny 90 fanger og 2 stk. 88 dører for 1500 spenn jo;) Må bare lakkeres så er de i boks:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 betalte bare 500kr for mine. men manglet litt knask på Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg