Gjest PinkEagle Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hei, har en omega 2.4i som står i c kadetten min. Den får bensin og har gnist, men tar bare etter av og til. vil ikke starte, noen som har noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 sjedde dette plutselig? Har du kompresjon? Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hei, har en omega 2.4i som står i c kadetten min. Den får bensin og har gnist, men tar bare etter av og til. vil ikke starte, noen som har noen ideer? Sjekk LLM, den kan være gåen. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PinkEagle Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 LLM? Kan det vere luft menge måleren foresten? Eller vil bilen starte selv om det er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PinkEagle Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Har kompresjon. Motoren gikk en stund, men fjusket noe j**lig. Nå starter den ikke i det hele tatt. Bare tar etter av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperMario Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ikke fullt av drit i bensinen? sjekket registeret? Siter --- =) --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Virker som om det er luft mengde måleren din som er gåen. Ta å napp av ledningen til den, og sjekk om det blir noe forandring. Blir det ikke det så veit du hva feilen er... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PinkEagle Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Da motoren hompet seg irundt noen runder så prøvde vi å nappe ut ledningen fra luft mengde måleren. Var ikke noe forandring, skal prøve og skaffe meg ny da. Takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg