go-by Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hva er det et tegn på, når den funker fint på kald, men etter litt kjøring, blir servoen "treg"? pumpe eller tannstang? ps. den må jobbe med litt bredere lefser enn originale. Eg ville prøvd å skiftet olje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Eg ville prøvd å skiftet olje Den er bare ca. 1år gammel da.. 960 pumpe, 240 tannstang, servo bærekuler, hjulstilling er fin.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 tror nok din OGSÅ bli slitt pga større lisser ja. Er ikke laget for slike dimmensjoner:P Men åssen er tilstanden på pupen din DaButcher? Hylern noe spessielt? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 tror nok din OGSÅ bli slitt pga større lisser ja.Er ikke laget for slike dimmensjoner:P Men åssen er tilstanden på pupen din DaButcher? Hylern noe spessielt? pupen? hva er det? Servoen griner av og til, men deter som sagt mest når motoren er varm... Varme gir jo mer friksjon da, kanskje jeg burde hatt en oljekjøler på servoen?? hehehe. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Servo pumpa. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg