VentoPower Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Var nok du som kjøpte de ja... Stingah sa jo det var en tulling som kjøpte de! Ja ikke sant Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 De felga dær va smood!! Pris? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 De felga dær va smood!! Pris? 1399 USD... det er før frakt til norge, så kommer avgifter i tillegg. skal høre litt rundt om det er noen forhandlere i norge som selger disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Tenkte jeg skulle bestille luftfilter-kit... men hvordan gjør jeg det da med luftmengdemåleren osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hvor fikk du tak i det kittet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Bilen er så STRØKEN, Magnus! *spare*spare*.. Tøft med R32 felger, men bra du får deg no større saker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hvor fikk du tak i det kittet ? Har ikke kjøpt det enda... Men vurderer det sterkt! Lurer bare på hvordan monteringen med luftmengdemåleren osv blir. Ligger til salgs på ebay. her er linken... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-COLD-AIR-INTAKE-00-05-VW-GOLF-JETTA-1-8T-21-493_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ38634QQihZ010QQitemZ200027119610QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Bilen er så STRØKEN, Magnus! *spare*spare*.. Tøft med R32 felger, men bra du får deg no større saker;) Hvofor er du så oppspilt? haha. Neida... Hva synes du om Axis Hiro felgene i 19" da? Og hvilken farge? Gunmetal, bronze, sort, sølv eller crome? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Har ikke kjøpt det enda... Men vurderer det sterkt! Lurer bare på hvordan monteringen med luftmengdemåleren osv blir. Ligger til salgs på ebay. her er linken... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-COLD-AIR-INTAKE-00-05-VW-GOLF-JETTA-1-8T-21-493_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ38634QQihZ010QQitemZ200027119610QQrdZ1QQsspagenameZWDVW okei ! pass på at det ikke er til us modell , for er ikke sikkert det passser på våres ! (i følge flisasundet i alle fall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Noen som har et luftfilterkit og anbefale? Er på utkikk etter sorte/mørke hovedlykter, uten angeleyes og sorte baklykter. Noen som har tips eller forslag? trenger litt hjelp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 ta kontakt med Top Gun her på forumet :) Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Skal ikke gjøre noe selv på bilen snart da Magnusjor? Er jo akkurat lik som når du kjøpte den av meg jo:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Skal ikke gjøre noe selv på bilen snart da Magnusjor? Er jo akkurat lik som når du kjøpte den av meg jo:) Er ikke så lett å legge utgifter i nye ting når jeg må bytte halve bilen vettu... Blir litt utgifter der vettu. Hvis du vil ha det bildet av deg og dama di som var i bilen må du bare si i fra!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Syns du må få slengt opp noen bilder med sideskjørta på jeg magnus, er ikke så lett å ta en svipptur fra trondheim for å få sett hvordan det ble :P Men kommer til helga uansett da tenker jeg, hører rykter om at lakken er klar til da.... vi ringes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Syns du må få slengt opp noen bilder med sideskjørta på jeg magnus, er ikke så lett å ta en svipptur fra trondheim for å få sett hvordan det ble :P Men kommer til helga uansett da tenker jeg, hører rykter om at lakken er klar til da.... vi ringes ;) skal vaske bilen nå og polere den... så skal jeg knipse litt. ble sweet når de kom på:) har høstferie jeg vettu. så bare å komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg