LMJ Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Nå som alle er så flinke til å legge ut bilder av bilene sine må jeg prøve jeg også! Litt usikker på hvordan dette går, men men... her er i alle fall noen bilder jeg tok på en photoshoot med en kompis og hans bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Bilen din var DIGG! kompissen din sin derimot... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Smaken er som baken... delt i to:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Pen den der.. Er vel org. r32-felger? Si fra om du skal selge dem :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 :respect Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 [/img] Pen den der.. Er vel org. r32-felger? Si fra om du skal selge dem :) De er originale ja... Med michelin pilot sport dekk. har tenkt på å selge de. kjøpe nye med kant! vi får se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ja da vet du hvem du skal ta kontakt med. Hadde ett sett for hånden, og med michelin pilot sport for 8000 SEK, nesten helt nytt alt, men en tulling kom meg i forkjøpet. Anyways, fredsjo@online.no Send meg en mail om du vil selge etter sesongen :) Mulig jeg kan komme en helgeperm nedover å hente dem. (er i millitæret i trondheim) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ja da vet du hvem du skal ta kontakt med. Hadde ett sett for hånden, og med michelin pilot sport for 8000 SEK, nesten helt nytt alt, men en tulling kom meg i forkjøpet. Anyways, fredsjo@online.no Send meg en mail om du vil selge etter sesongen :) Mulig jeg kan komme en helgeperm nedover å hente dem. (er i millitæret i trondheim) avtale:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ja da vet du hvem du skal ta kontakt med. Hadde ett sett for hånden, og med michelin pilot sport for 8000 SEK, nesten helt nytt alt, men en tulling kom meg i forkjøpet. Anyways, fredsjo@online.no Send meg en mail om du vil selge etter sesongen :) Mulig jeg kan komme en helgeperm nedover å hente dem. (er i millitæret i trondheim) Det var jeg som kom deg i forkjøpet:) Det er jo min tidligere bil det vet du:) Men de kostet 10000svenske. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Var nok du som kjøpte de ja... Stingah sa jo det var en tulling som kjøpte de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Da er sideskjørtene montert også... bilen begynner å ta form nå. de gikk lett som en plett på. 1. løsne to skruer til innerskjermen 2. pøse på med Tec7 3. skru inn de to skruene igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det var jeg som kom deg i forkjøpet:)Det er jo min tidligere bil det vet du:) Men de kostet 10000svenske. Nei, det var en annen gang det :) Dette var nå for ikke så lenge siden. Bilen er smekkers den :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Noen som kan hjelpe meg med forslag til nye felger? tror jeg skal gå for 19" med kant. Kom med forslag til felger eller nettsider jeg kan kikke!:) Da blir jeg strålende fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg har SKIKKELIG smaken for sorte felger med krom kant.. http://www.martins.no/felger/falgar06/bilder/stora/td_drifz.jpg Disse: http://www.felgimport.no/inc/getprodimg.asp?x=0&y=0&mode=0&ID=/Felger/MOMO/Momo% Momo corse har jeg bare forelska meg helt i! Finnes ikke i 19 enda men. De er helt ny så det kommer vel.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 liker disse felgene jeg ass! hva tror du om de Stingah!?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg