codegen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hej! Jeg lurer på en liten ting ang. TSW5000`en. Det lukter rart av den, det lukter ikke svidd spole men det er ikke langt unna. luktet sånn av kassen den sto i når jeg kjøpte den også, samt litt av suben. Men når jeg da guffer på litt så kommer jo denne hælvetes intense lukta fram i kupèen, noe som plager meg en god del. er dette normalt? Stian Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Sikkert limen på spola ellerno som lukter. Slik var spl dynamics subbene også, men var ikke farlig. Klart når lukta blir intens inni bilen også etter å ha spilt lenge kan du roe ned noe :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 trenger ikke og spille får at lukta skal komme, er nok med at kassa står inni bilen ett døgn så lukter det :O men, lukta kommer med engang når jeg spiller litt ja.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaDa1300GT Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det lukter vel "Pioneer" vel.. Siter "Nå e det ikkje lenge igjen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det lukter vel "Pioneer" vel.. kom med noe saklig Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det lukter vel "Pioneer" vel.. faktisk så lukter pioneer anneledes enn andre subber når de får litt juling,"pioneer lukt" er ett kjent ord her oppe iallefall,så det var litt artig du nevnte det.....:thumb Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 faktisk så lukter pioneer anneledes enn andre subber når de får litt juling,"pioneer lukt" er ett kjent ord her oppe iallefall,så det var litt artig du nevnte det.....:thumb vel å merke så lukta det sånn av kassen den kom i også, og da var den ny:O Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vissy Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg har også hatt en pioneer sub før og har en nå, begge de har lukta dass. skifter til annet merke tror jeg ved neste lønning ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hehe, okai :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg