Gimli Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ja han skulle vell teste ett 100 hk nos annlegg for første gang, så kan vell bare skylde seg selv:D Det har jeg hørt, kan ikke bekreftes:) Samme her, er bare rykter da, kan heller ikke bekrefte Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?t=4728&highlight= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 e han so har hatt begge to ja. ette ka eg har hørt, er det samme person som har styla både TT-en og golf firaen. tror ikke at det er han som kjører den rosa golfen. Som for øvrig er en VR6 er ikkje han nei, han har berre hjelpt han litt me EU-gokjenning å sånt, for den va jo heilt kaputt når den kom til voss, nett så vidt han kom seg heim att når han hadde vert østøve å henta han. Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 eg har tona rutene på TT`n her å den golfen til han Espen.. den golfen vart heilt værst med den toningen på rutene.:) speil effekt.. svindyr film:) 300kr metern.:) so dikka får høyra med den nye eigaren om han kan ta noen bilder:) men den var kjempe fet.. ska sote den nye bilen til han som bygde den TT`n ein dag oxo. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 http://www.espenhaga.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneTT Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Denne bilen er det eg som har bygd..solgte den til Espen på Voss og ar no flytta til stord...Fyren har jo "#¤%&& ikkje betalt alle pengane han skylder meg..skulle føre over summen men det har jo ikkje skjedd..Kan ikkje stola på kompiser lenger.:ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 kipt når folk ikke kan betale for seg slik de lover deg .... fin audi det skal du ha Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Trodde han var tjukk i peng jeg, etter det jeg har hørt:) Men men, kjipt når folk ikke betaler etter seg iallefall:) Håper det ordner seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Fet bil da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 er jo denne som ligger på forsida på månedens max power Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jepp er det:) Lurer på om han har solgt den nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxbow11 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Den var nesten solgt, men er vist ikkje det enda. bilen er det kenneth (? trur eg) som har stylet, espen har bare skiftet seter og noken små ting, står vel det også i maxpower? såg det var diverst snakk om rosa golf, men den lånte han bare, husker ikkje heilt korleis det var, men noko eu godkjenning var det vertfall. Siter Golf 4 \____ /__|__\__ |(o)___(o)\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneTT Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Den var nesten solgt, men er vist ikkje det enda. bilen er det kenneth (? trur eg) som har stylet, espen har bare skiftet seter og noken små ting, står vel det også i maxpower? såg det var diverst snakk om rosa golf, men den lånte han bare, husker ikkje heilt korleis det var, men noko eu godkjenning var det vertfall. Eg so har gjort alt med den bilen untatt lakking av felga sorte.. setene er det eg som har montert og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Eg so har gjort alt med den bilen untatt lakking av felga sorte.. setene er det eg som har montert og.. Fått penga dine nå da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 noen som har bilder av den.. de linkene over virker ikke lenger :( Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg