Primera_Stian Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hei, skal kjøpe anlegg til min 97 mod Primera i dag tenkte jeg og har fått hjelp til evt å kjøpe: JBL GTO 2060 Forsterker : 1390kr 12 " Sub kasse med rør: 890kr Infinity Refrence sub: 995kr Total: 3275kr Jeg har frontsett og hatthyllhøytalere fra før, dog de i hatthyllen skal kuttes pga at de er sprengt. Disse skal byttes ut evt til neste lønning. Senere har jeg planer om å kjøpe en sub til og nytt frontsett + hattehyll høytalere. Er dette et godt utgangspunkt? Tenkte først på å kjøpe en komplett pakke, men etter å ha snakket med folk som forstår seg på bil-stereo så er ikke disse så gode. Jeg har blitt fortalt at dette er et "ok" anlegg med muligheter for oppgradering uten at jeg må bytte forsterker og sub osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jib-mester bob Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 høres greit ut det, får hva du betaler for. Brukte nesten 5000 jeg... men spiller meg ikke ut av bilen enda... Siter I'm a audio keeg, what more can I say. JBL team ------------------------------------------- Get ready to be surpriced by the sound! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hva slags frontsett har du? Hva med å kjøpe brukt? Det ligger f.eks. to Morel Elate 10 under Kjøp & Salg til 3500,- for begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hva slags frontsett har du? Hva med å kjøpe brukt? Det ligger f.eks. to Morel Elate 10 under Kjøp & Salg til 3500,- for begge. og dem er bøse!! blir ikke den forsterkeren litt liten til subb bruk da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Bare å lete litt mer på bruktmarkedet det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera_Stian Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Forsterkeren blir akkurat i grenseland til subben, men den holder til jeg skal kjøpe nye frontsett å bruke forsterkeren til de i stede. Da kjøper jeg bare en monoforsterker å bruker den på den nå værende Infinity Refrence sub'n. ;) Kjøpte i går, å fikk hjelp til å montere. Fin lyd ble det, høres mye mer fyldig ut nå enn før. Subwooferen er stilt inn slik at man nesten ikke legger merke til den, utenom nå jeg drar på litt med techno osv, men det blir ikke bare "dunk dunk" ;) ikke noe 240 med skranglende skilter pga bass her nei! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Subwooferen er stilt inn slik at man nesten ikke legger merke til den, utenom nå jeg drar på litt med techno osv, men det blir ikke bare "dunk dunk" ;) Slik det skal være med andre ord ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg