Roberto Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 B200k manifolden er festet med X ant mutre, men det er 2 bolter som står ut fra toppen og, er det noen som har målene, evt vet om det er M10, eller M8? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 hmm.. Jeg vet ikke om det jeg sier er riktig nå, men det er sikkert pinnebolter som sitter litt fast inni toppen. Når man skal ta av mutteren på en pinnebolt, så skrur man enten ut mutteren eller så får man med hele bolten, avhengig hvor det sitter best:) Jeg regner med at du mener de boltene som fester innsugsmanifoilen til toppen. (tror det er 8 bolter) Hvis du vil ha den ut, så skrur du på 2 muttere på pinnebolten, også tar du en fastnøkkel og skrur ut den innerste bolten. Den ytterste vil låse bolten, og da får du den ut, med mindre du ødelegger gjengene eller ryker av bolten. Jeg tror dette er M8. Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Ok. Saken er at jeg ikke har disse pinneboltene, og frydenbø klarte ikke å finne ut hva jeg mente, de var helt blank og kunne tilslutt ikke hjelpe meg.. Så jeg kjøpe gjengestang, eller noen bolter jeg! Takk for (M8) hjelpen iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg