Tazzen Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Henta meg en golf 1 i går, en Golf C, 83modell, 1.6 liter, gått 165.000. Godkjent senk sa eiern, ekke sikker på hvor mye den er senka. hakke kikka på det ennå :) Å den var meget fin for rust, nesten ingenting, bare bittelitt i lakk overflaten. Har sett under den å alt, å ser meget bra ut, aldri sett de slik, de har jo en tendens te å ruste no fælt:P Bilde rett etter jeg hadde hentet den: Tok fort noen bilder i sta: Var bittelitt rust her, men svært lite. har ikke fjerna den ennå, men tror ikke det er noen overaskelser her: Eneste "skade" på bilen, ser ut som ett dekk har subba kraftig, flasser litt av på kanten her: Motorommet, fant ikke noe rust, trenger en shining men: Bittlitt er det josiden bilen ikke skal ha vært pusset opp, det veit man jo aldri men: parbilder til: Men trenger hjelp til noe, har 3 valg nå! 1. Selge bilen å leite etter en gti (siden det er det jeg er på jakt etter å pusse opp, å da for mer penger til å kose på GTI til å begynne med) 2. beholde bilen å bruke den som vinter bil, å kjøpe en GTI å pusse opp i vinter 3. Pusse opp denne her istede for en GTI jeg er avhengi av en vinterbil uansett Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Men trenger hjelp til noe, har 3 valg nå! 1. Selge bilen å leite etter en gti (siden det er det jeg er på jakt etter å pusse opp, å da for mer penger til å kose på GTI til å begynne med) 2. beholde bilen å bruke den som vinter bil, å kjøpe en GTI å pusse opp i vinter 3. Pusse opp denne her istede for en GTI jeg er avhengi av en vinterbil uansett Fin Einser! Gå for nr. 2 så har du plutselig flere Einsere...som oss andre :thumb Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Fin Einser! Gå for nr. 2 så har du plutselig flere Einsere...som oss andre :thumb fin einser ja.. har bare 1 einser jeg... ennå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 fin einser ja.. har bare 1 einser jeg... ennå... glemte et alternativ.. 4. pusse opp denne og kjøpe en gti..... jeg har 3 einsere Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 så jo bra ut det karosseriet der, så hva med å: plukke ut motoren på den der, pusse opp kaross og sette i GTi saker etterpå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 har ikke råd til å pusse opp denne PLUSS en til dessverre. hehe Å plukke ut motorn av denne å sette i gti blir litt for mye jobb syns jeg, da jeg ikke har greie på dette idet heletatt, må man ikke røske ut ledningsnett å skifte bremser å alt da? Tror det blir å bruke denne i vinter å finne en GTI, har en 83 rabbit på hånd. Så har jeg allerede kjøpt meg slike gamle krom fangere, "nye" på ebay. takk for komentarer :) jo en ting, kan jeg kjøre på vanlig 95blyfri?? hva anbefaler dere? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 behold denne, jeg har 4 einsere, en til salgs ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Planen er iallefall ha den som vinterbil, å lakke den opp i orginal fargen nærmere vintern å selge den. etter en titt i vognkortet står det motorvolumet er 1487 eller noe. Så da er det vel en 1.5 liter da, ikke en 1.6. jaja pyttpytt:p noen som har noen hovedlykter til meg som de vil selge? slike helt clear? skrik ut. Satt på noen gamle felger jeg hadde liggende, laaangt ifra fine, men bedre enn 13" stål :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 jeg stemmer for valg nr.3 treng jo ikke spandere på mye for at den skal bli skam tøff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 jeg stemmer for valg nr.3 treng jo ikke spandere på mye for at den skal bli skam tøff :) Skal pusse opp en einser i vinter, derfor jeg solgte golf3n. Så blir pusse helt opp. Å er sugen på en GTI, så leiter etter det, kommer det ingen før juletider pusser jeg opp denne:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 om du skal selge denne, kan du selge den til meg?:p men synest den fortjener GTI-motor jeg;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 om du skal selge denne, kan du selge den til meg?:p men synest den fortjener GTI-motor jeg;) var inne på tanken å sette i gti motor å slikt, men tenke hvorfor ikke kjøpe en gti å slippe all den jobben. planen var å selge mot sommern ja, men for rett pris går den nok nå om dagen åsså da jeg trenger penger til felger. hehe Gi bud PM da vette ;) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 er nok 1.5 ja, 1.6 var egentlig bare levert årene 76 og 77, står likevel 1.6 på toppen. Lakker den etter vinteren, så får du vekk det brune som kommer i vinter og ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Jeg har henta en 83 gti i dag! den kan du få kjøpe! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rookie Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Fin bil du har fått deg der:) Helt lik til min! Hvis jg går ned på parkeringen og den er vekk, så vet jg ihvertfall hvor den er:D Neida, men lykke til med eventuelt prosjekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg