Sower Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg driver da å sjekker ut russebil til en gjeng jenter her, og det jeg ikke er så sikker på er bensinforbruken på en ford transit... amerikanere har det med at de ofte bruker mye bensin... det gjorde iallefall vår dodge ram.. nesta 2 liter mila XD dette vil jeg ikke skal skje dem ... mer faqs på bilen: 1987 ford transit manuell bensin 9 seter så en ca. liter pr mil hadde vært fint å vite, og noen tips om hvordan man kan styre bensinforbruket til det minimale på disse bilene.. :D på forhånd.. takk! Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alemad Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 da blir jeg imponert. vi hadde en 85 mod med 2 liter og 4 trinns manuell og målte aldri under 1,5. aldri. inklusive langkjøring til krsand og stavanger. lå mer rundt 2. men forgasseren vår hang litt tror vi. bilen er forresten helt okei å hoppe med etter endt tjeneste. og bedre driftingbil finner du ikke:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 såpass mye o.O er jo sjukt med dagens bensinpriser.. >< husker vi fyllte opp bensin for 1000 kr på dodgen vår... brukte opp dette på 2 dager... *grine* Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg