Singh_Supreme Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hva med forslaget mitt da Sim... eller kanskje ikke Andrè har de lyktene lenger!? han har solgt de.. men uansett så vil dt ikke bli cleant nok! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 De er som sagt solgt ja! Går rundt på en rød Golf i Halden de.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Noen som har erfaring med ww.bsbildeler.no? Fant noen R32 sideskjørt til to lapper der, i plast. Synes da det hørtes greit ut :) Har evt da lyst å prøve å lakkere de selv.. Har lakksprøye å sånn, så går jo ann å prøve. Skjørtene vil jo være såpass nede ved veien så vil ikke holde seg 100 % uansett. Eller hur? Noen som har tips til evt en bakleppe som ikke bygger for mye ned i forhold til fangeren og skjørtene? :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 xgrape her på forumet tror jeg har handlet med dem og han ble vist fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ja ser jo hvertfall greit ut.. Da er vel spm om jeg skal vente til etter vinteren eller ikke! :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Var en tur på Rudskogen om lørdagen, det var åpen dag på NAF øvingsbanen. En trafikksikkerhetsdag som de så fint kalte det :) Grunnet litt dårlig vær var det ikke så veldig mange der, så var vel jeg og brodern som sto for underholdninga! Hehe.. :p Var litt skeptisk først til å dra ditt, med tanke på soting, felger og slike ting, men gutta bare knegga så det var ikke no problem! :D Ekstra morro var det også å få testa en spinn ny BMW diesel og en ny SSangYoung (eller hvordan det skrives..) Den hadde gått 50 mil.. Fikk nøkkel i hånda og fikk kommentaren; "Leveres hel tilbake" :D Fikk leka litt da hvertfall! Jeg fikk litt sansen for BMW også da.. Bakhjulstrekk på glattkjøringsbane kan jo ikke slå feil!! Hehe.. Anyway.. Et lite snapshot av Golfen i full slædd.. :D Ble en obligatorisk vask etterpå, ikke rent lite olje som spruta oppover sidene.. :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Da kom endelig lyktene mine i posten, samt en ny lysbryter med tåkelys funksjon! Har bare bytta bryteren rent fysisk, ikke kobla inn tåkelysene ennå.. Ikke tilfeldigvis noen som vet hvilke ledninger jeg skal koble meg inn på..? Bilde av de nye: Øyelokka skal på, holdt på et par timer å få de av de gamle lyktene! De satt som fa.. Lime de på med sica en kveld bilen står i ro! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Denne bilen er råsexy selvom jeg kan styre min begeistring for fargen. Fangeren var tøff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jo takk for det :) Skal hive på en svart catciller under, R32 skjørtene og en bakleppe etter vinteren, da hjelper det nok enda mer! Angående fargen så er smaken som baken... :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hei andre... begynner å få gjort litt på bilen din nå gett:) hvorfor setter du ikke på gti jubeleums leppe bak??? den er det jo sån hulll til potte å... Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hey :) Ja hjelper litt nå! Fordi jubileums leppa er dyr som brennvin! Har lurt på en leppe fra Rieger... Men får se utover vinteren hva det blir til :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hey :) Ja hjelper litt nå! Fordi jubileums leppa er dyr som brennvin! Har lurt på en leppe fra Rieger... Men får se utover vinteren hva det blir til :) riger ja.. pleas kjøp noe som passer alt annet rundt bilen lizm... Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jepp seff lissom.. :p Blir bare en liten leppe som ikke bygger noe mer enn skjørtene hvertfall, sett på en leppe der potta går under på en måte, bygger litt ned på sidene bare! En slik uten netting.. Får se.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hvordan gikk det med øyelokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Litt til eller fra har vel ikke noe å si for deg vel???:) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg