doktor_pilsner Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er det noen i det langstrakte land som kan hjelpe meg?? Har byttet motor i min kones omega a,etter at jeg satte inn den nye så lyser motorlampa på dæsjn og bilen går noe for jævlig på tomgang. Det jeg lurer på er om noen kan si meg hvordan jeg leser av feilvarslene og hva de betyr?? Håper det er noen som har erfaring med dette. Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Er det noen i det langstrakte land som kan hjelpe meg??Har byttet motor i min kones omega a,etter at jeg satte inn den nye så lyser motorlampa på dæsjn og bilen går noe for jævlig på tomgang. Det jeg lurer på er om noen kan si meg hvordan jeg leser av feilvarslene og hva de betyr?? Håper det er noen som har erfaring med dette. Sjekk ut denne: http://topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Det ble byttet motorstyring i 91, så motorene har litt forskjellige givere. haynes manual er et bra utgangspunkt. Ha en trivelig feilsøking.:thumb Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doktor_pilsner Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Takker:-) Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg