Jumpern Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 og lurer på hva Alpine (eller Pioneer) har å tilby av front komponentsett. Prisklasse fra 1200-2500 kr. Er litt "grønn" når det gjelder komponentsett. Noen forslag...anyone?? Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hvis ikke du er nødt til å ha akkurat de merkene så vil jeg anbefale deg å se på Soundstream LS.60C, de spiller fantastisk til prisen og det er det mange her på forumet som kan bekrefte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hvordan bil er det snakk om ? Tenker da på størrelsen på frontsettet, er det 4", 5,25" eller 6,5" ? Skal det drives av cd spilleren eller en ekstern forsterker ? Og må det være Alpine eller Pioneer ?? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Neeeeida....trenger ikke på dø og liv å være Alpine eller Pioneer.. Vil bare ha et killer frontsett som spiller bra. MEN det må være 5.25", samt at det skal drives av en 4 kanals pioneer forsterker. Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Neeeeida....trenger ikke på dø og liv å være Alpine eller Pioneer.. Vil bare ha et killer frontsett som spiller bra. MEN det må være 5.25", samt at det skal drives av en 4 kanals pioneer forsterker. Hmm. Eneste jeg kan foreslå da er Soundstream Lil Wonder LS50C til 1595,- Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Focal 130A1 kan trygt vurderes også :) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=271 Har selv dette og er veldig fornøyd med det, etter jeg fikk på ordentlig forsterer vel og merke :) Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 anbefaler virkelig å lytte til disse (skikkelig montert) og gjøre opp din egen mening. Alle disse er bra (!!), men lydbildene er nok litt ulike. Hva som er "riktig" er opp til deg da "alle" har forskjellig syn på dette.. Personlig liker jeg Focal best selv (selv om "alle" her inne syns disse har skrikende diskant... ingen som har lyttet på Focal i min bil har nevnt dette) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 og lurer på hva Alpine (eller Pioneer) har å tilby av front komponentsett. Prisklasse fra 1200-2500 kr. Er litt "grønn" når det gjelder komponentsett. Noen forslag...anyone?? Stikk en tur innom, så kan du få høre på litt forskjellig. Det som er viktigst, er at du velger det du syns låter best. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Vet om ett Pioneer PRS sett.Dette er nytt.Antakeligvis billig....... Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hvis ikke du er nødt til å ha akkurat de merkene så vil jeg anbefale deg å se på Soundstream LS.60C, de spiller fantastisk til prisen og det er det mange her på forumet som kan bekrefte:) Hvordan er dette i forhold til Reference RF-60C og Tarantula TRC.6. Jeg vil bytte ut rockford frontsettet mitt på sikt med Soundstream, siden alt annet i bilen er SS ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 RF-60C funker meget bra værtfall.. :) men hvordan det er i forhold til de andre vet jeg ikke Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hvordan er dette i forhold til Reference RF-60C og Tarantula TRC.6.Jeg vil bytte ut rockford frontsettet mitt på sikt med Soundstream, siden alt annet i bilen er SS ;) Lil'wonder spiller utrolig bra i forhold til det meste annet jeg har hørt under 2000. Av RF og TRC settene ville jeg anbefale TRC.6N, det spiller utrolig bra til en hyggelig pris!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg