DeadlyFoX Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er det mye jobb å konvertere en 1986modell 325i fra Automat til Manuell? Hva trengs av deler? :hello: Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julenissen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg tengte å gjøre det samme med min 325 så har søkt litt og fant denne siden http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/database.cgi?file=articles&report=view&ID=00158&Section=11 Men det hadde jo vært greit og få svar fra noen som har peilig :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 eg bygget om på min, er ikke noen kose jobb akkurat men det gikk da greitt det også.. trenger kasse, clutch, clutch pumpe, master sylinder med uttak, mulig det er en plombert på den orginale. slave sylinder, komplett pedal sett. så må man kople utenom det releet som gjør at den kun starte i P. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg