Gå til innhold

bruksbil

Ranger emnet


142 preformance

Anbefalte innlegg

fått kjøpt meg bruksbil får noen uker siden..1,6 diesel. 85.mod skal sveise litt rust å lakere den. få på no hjul (18"):thumb bytte bak ruta i rett sota pleksi.

fått tak i 90 fanger jeg skal ha på.. glemte å ta bilder av den sånn den var når jeg hentet den. så har fått senken den å satt på no andre hjul.

 

så slenger ut no bilder av den nå..

 

caddy006.jpg

 

caddy005.jpg

 

caddy007.jpg

 

caddy008.jpg

 

caddy014.jpg

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli tøff den der. Var litt mye rust på den da.

Blir ikke 18" litt stort på en caddy? Er vel ikke mye du får svingt da tror jeg. Broren min har 17" på caddyn sin, der går det akuratt. Men alt går ann :P

 

er ikke så mye.er kanaler hjul buer å litt på dører å sjermer litt småtri under oxo... ingen ting er umulig.det umulige tar bare litt lengere tid:thumb blir nok kansje litt stort men går vel det oxo med litt modifiseringer...

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baksjermer

caddy3007.jpg

litt breiere her..hehe

caddy3006.jpg

 

caddy3005.jpg

 

rust

caddy3008.jpg

 

caddy3009.jpg

 

igjen sveisa håndtak

caddy3014.jpg

 

åpningsmekanismen

caddy3017.jpg

 

forskjermer

caddy3013.jpg

litt breiere

caddy3011.jpg

og litt til

caddy3012.jpg

 

golf2 90 fanger

caddy3010.jpg

 

setene som skal inn

caddy3022.jpg

 

oversikt

caddy3018.jpg

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommet noe lenger på denne?

 

nei har ikke kommet no lenger.. har ligget hjemme å vært syk..er bra nå så da blir det jobbing igjen til uken.. så da kommer det ny bilder....

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

da har jeg kommet litt lenger...

 

caddy026-2.jpg

 

bygget ei kasse på planet til litt stero.

 

caddy030.jpg

 

caddy031.jpg

 

caddy037.jpg

 

fant ut at jeg går for 17" isteden for 18" blei litt for lav til å ha 18"

 

caddy027.jpg

 

caddy028.jpg

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vakkert utført bredding:cool: , men hvorfor i alle dager dekker du til den fine jobben med plastbreddere? Du må da ha plass i massevis til hjulene dine uten plastbredderne.

 

Fordelen med den jobben du har gjort nå er at du ikke trenger å gjøre noe mer med skjermene om du seinere finner ut at du vil kjøre med 9X14" rundt om:D (men da butter du når du skal inn/ut av parkeringsplassen ved Tonita).

 

Tips: Snu baklysa på hodet slik at du kan bruke ryggelysa som blinkere (med Diadempære). Det som var blinklys lakker du med transparent rød lakk, f.eks. Folia-Tec.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert utført bredding:cool: , men hvorfor i alle dager dekker du til den fine jobben med plastbreddere? Du må da ha plass i massevis til hjulene dine uten plastbredderne.

 

Fordelen med den jobben du har gjort nå er at du ikke trenger å gjøre noe mer med skjermene om du seinere finner ut at du vil kjøre med 9X14" rundt om:D (men da butter du når du skal inn/ut av parkeringsplassen ved Tonita).

 

Tips: Snu baklysa på hodet slik at du kan bruke ryggelysa som blinkere (med Diadempære). Det som var blinklys lakker du med transparent rød lakk, f.eks. Folia-Tec.

 

 

Jo takk! plast bredderne gjør den ennå lavere og breiere:)

Har snudd baklampene...hadde ikke rukket det når jeg tok bilde...men er snudd nå, gjør seg det:D

"Old Volvo`s never die`s, they only go faster"

 

Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++

Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen går i larvik ikke sant? så den på mekken i larvik for noen dager siden. fet bil!! stå på! ;)

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår