A.H Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Faan er EN Honda som er lagt ut her, legg ut no av Honda plz! Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 En kamerat som vet hvem de med volvo er fortalte meg at de har vært og anmeldt det.. Var ikke lov å burne der nei. Jævli jalla å anmelde sånt egentlig. Er man på meets og sånt, så kan det skje at grus/asfalt spruter pga sladding. Dumt å dra politiet inn i absolutt alt. Forøvrig MASSE bra bilder her da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 uuuhm daho... det er jeg som sa det til deg! Jeg sto sammen med de i 240'ne da detta skjedde... var også med og prata med eieren av LeMansen... Han i hvit 240 må betale 2000,- i egenandel ved frontrute bytte, og han sa ikke FÅ 2000,- ... han informerte bare om egenandelen sin... heldigvis var det en hyggelig kar på treffet som sa han kunne bytte det gratis... Når det gjelder lakken så må hele panseret lakkes og den høyre framskjermen.. + at det høyre blinklyset sprakk... Den grå 240'n derimot er nylig hellakkert i en uorginal farge mener jeg, så en lakkerer må få tak i farge koden fra forrige lakkerer og lakke endel steinsprut fra pasasjersiden... Btw. det var jeg som tipsa de om å anmelde... Devil Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Sto der selv å kranglet med han fyren i am-car'n, siden det var en kompis sin 240.. Smartingen greide å prestere å si "Jamen det er jo bare en gammel bil".. Da fikk han mange rare blikk.. Og uansett om det var lov til å "røyke" litt eller ikke så går det vel ann å flytte seg litt så man ikke står oppa andre biler å herjer, Finnes noe som heter å tenke seg litt om :) Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansen Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Finnes det noe flere bilder evt litt info om den røde caprin ? Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 uuuhm daho... det er jeg som sa det til deg! Jeg sto sammen med de i 240'ne da detta skjedde... var også med og prata med eieren av LeMansen... Han i hvit 240 må betale 2000,- i egenandel ved frontrute bytte, og han sa ikke FÅ 2000,- ... han informerte bare om egenandelen sin... heldigvis var det en hyggelig kar på treffet som sa han kunne bytte det gratis... Når det gjelder lakken så må hele panseret lakkes og den høyre framskjermen.. + at det høyre blinklyset sprakk... Den grå 240'n derimot er nylig hellakkert i en uorginal farge mener jeg, så en lakkerer må få tak i farge koden fra forrige lakkerer og lakke endel steinsprut fra pasasjersiden... Btw. det var jeg som tipsa de om å anmelde... Devil Er det rart pedofile og voldtektsmenn går fri... ? Uansett, unødvendig å stå å burne når det var streng beskjed om at det ikke var lov. Blei jo to fine hull i asfalten som er grisedyrt å lappe. Den steinspruten var ikke gjennomgående så er bare å dra til en som driver med steinsprut-fiksing og få det utbedra, gratis. At lakken og sånnt ble ødelagt er jo selvfølgelig synd. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Finnes det noe flere bilder evt litt info om den røde caprin ? Eneste jeg vet er at den driver å kjører rundt utpå hurum her, og går ganske greit:drive2 Hadde bensinslange-problemer på veien inn, fikk ikke tatt noen bilder av den da:( Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg