tommyel Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Poster en liten tråd om vår lille Golf GTi. Ta 1 stk gul golf Gti, puss den opp, lakk den tilbake til original sølv, drit i alt som heter dorullfelger og gewinde, og du har planen vår... hihi! Her er hva vi begynte med i vinter. Jobben var igang... Masse jobbing senere... Smørbrødlista inkluderer: Ny clutch, nye dyser, ny kaldstartsregulator, alle tenningsdeler nye, nytt eksosanlegg, nye dempere og fjærer rundt om (Koni), nye dekk, stor blaupunkt stereopakke, en ny fremskjerm, nye bremser (komplett med calippere, skiver, klosser osv), nytt batteri... osv osv Det har blitt en dyr Golf, men nå begynner vi å bli rimelig fornøyde med den. Håper dere liker den. Tine og Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ser ut som en bra jobb ;) hvordan har du fått dama intressert i denne? har ikke møtt no damer som liker ener golf jeg :) hehe Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 PEN golf ja :D kult at den er orginal :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 drite i dorullfelger??????Hørt sånt da!!!!!!!!! Men seriøst, bra jobbet mr Meca..Bilen er skikkelig fin.. Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Mangler bare felger & senk så er du i mål ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ser den skriker sårt etter senk og breie felger med tilhørende dekkstrekk:) Moro at dama di er med på det også. Om hu er fin, har vett i hodet, kan å lage mat, og samtidig liker 1'er Golf så må det jo være den ultimate drømmedama:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Poster en liten tråd om vår lille Golf GTi. Ta 1 stk gul golf Gti, puss den opp, lakk den tilbake til original sølv, drit i alt som heter dorullfelger og gewinde, og du har planen vår... hihi! Hva er gewinde? nå er jeg lei av å lure på dette :P:P Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Gewinde=coilover/justerbart senkesett. Gewinde betyr vel no sånn som gjenger på tysk, og i VAG-miljøet (spesielt Golf), så er gewinde brukt som en betegnelse på justerbart senkesett. Det fulle navnet er vel gewindefahrwerk eller noe i den duren. Kan ikke tysk, så mulig det er skrevet feil, men der fikk du det forklart så bra som mulig ifra meg ihvertfall:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Mange som maser om senk og felg. Kjøreegenskaper fremfor stil sier nå jeg. Med riktig innstilte konidempere og rett cambervinkel er min bil mye mer effektiv enn en dorullgolf som humper avgårde... Men skjønner at mange foretrekker denne stilen fremfor originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 med effektiv tenker ikke du på raske rundetider da sjønner jeg Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 jeg mener det er smak og behag ! synes det hadde vært teit vist alle golfene skulle hatt crome fangere og doruller ! så stå på, det er kult at noen står i mot strømmen :D bilen er utrolig fin :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Meget pen bil! Savner bare stripene på sidene. Må også innrømme at jeg ikke er så begeistret for høytalerne i bilen, men smaken er som baken :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyel Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 med effektiv tenker ikke du på raske rundetider da sjønner jeg Jo! Akkurat det jeg tenkte på... :-) Skal få tak i noen 15" Ronal turbo felger, da blir det enda bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 da tror jeg nokk du tenker bra feil ja ;) blir ikke mere effektiv en bil med gewinde da vettu med samme sjåfør! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 er ikke om å gjøre å ha bilen lavest, for å kjøre fort på bane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg