Volvo240R Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hehe, takk takk... Skal jo brkes litt, men med hodet på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Aha, regner med å bruke litt tid på detaljer på min i vinter, så får være litt copycat hvis ikke du har noe imot det???Forresten, åssen har du gjort med dashen? Mye jobb å skjøre ut i den? Norge er fritt sier jeg bare =*) Dashen som sitter i bilen nå er svært rovisoriskt. Skal lages i carbon med org fasog så det er nok ingen sak å skjære ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Åja... Kjøper deg ikke like godt glassfiberdash fra sverige a? Får jo en som er kliss maken til originalen... Tror også at de kan fåes ferdig flokka. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Glassfiber?? Tungt som bly det pluss at jeg ikke ser like heftig ut som glassfiber. Og ikke minst det å gå gjennom hele prosessen fra start til ende er moro! Må lære litt og ta utfordrigner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Og ikke minst det å gå gjennom hele prosessen fra start til ende er moro! Må lære litt og ta utfordrigner. Ser du egentlig problemer i noe?! Utrolig flott bygd og like spennende hver gang jeg får mail om at noe har skjedd i tråden.. Kjempebra innsats og det buret var bare værst (liten mistanke om at du er litt perfeksjonist). Drit i at folk gnåler om penger hit og dit, er uansett ikke noe folk har noe med, tror heller det er ren missunnelse, jeg er ihvertfall missunnelig! Husk masse bilder!! Mvh Alex Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ser du egentlig problemer i noe?! Utrolig flott bygd og like spennende hver gang jeg får mail om at noe har skjedd i tråden..Kjempebra innsats og det buret var bare værst (liten mistanke om at du er litt perfeksjonist). Drit i at folk gnåler om penger hit og dit, er uansett ikke noe folk har noe med, tror heller det er ren missunnelse, jeg er ihvertfall missunnelig! Husk masse bilder!! Mvh Alex Må bare begynne å si at det var en fryd å lese innlegget ditt =) Tusen takk. Ser vel egentlig ikke noe som et problem, men som er ren utfordring. Og med utfordringer har man mulighet til å komme et skritt lengre i livet :D Er litt perfeksjonist ja ;) Skal legge ut bilder når det skjer noe =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg