TurboTony Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 kjedelig.. da.. varn sinna ? :P ogsen fikser du skadene da? :P nei ga han penger får å det fiksa men han var sinna ass Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 off han flippa helt ut da han blei drit forbanna , han ropte og skrek at jeg måtte stoppe bilen på E6 da og jeg rista på hue og sa nei , så følgte han etter meg, når jeg kom mott ferga til Vestfold så var jeg sikker på at han skulle slå til meg, men han kjelte meg ut i steden får okay....... skulle no tatt en liten på han oxo da, at han må lære seg og holde avstand:) ja er ikkje godt å vete kor en har folka... og vertfall ikkje når dei blir litt tuppa, kjørte forbi en semi her en gang i 100 og pølse, kom til ferja kom jammen sjøføren fram og sjelte meg ned i skoa ja,men forstår no det da kom jo brått på og fordi om det var oversikt så kvapp han sikkert:lol: kom forbi han i en plass mellom 190-210 km/t, så han har sikkert ikkje sett at eg kom:D men forstår han i dag da, jobber med slike doninger kvar dag, og ser mye rar kjøring:D men men mye skader han fekk da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 okay....... skulle no tatt en liten på han oxo da, at han må lære seg og holde avstand:) ja er ikkje godt å vete kor en har folka... og vertfall ikkje når dei blir litt tuppa, kjørte forbi en semi her en gang i 100 og pølse, kom til ferja kom jammen sjøføren fram og sjelte meg ned i skoa ja,men forstår no det da kom jo brått på og fordi om det var oversikt så kvapp han sikkert:lol: kom forbi han i en plass mellom 190-210 km/t, så han har sikkert ikkje sett at eg kom:D men forstår han i dag da, jobber med slike doninger kvar dag, og ser mye rar kjøring:D men men mye skader han fekk da? 1000lapp. holder på med C og CE lappen selv så legger meker til det selv Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 1000lapp. holder på med C og CE lappen selv så legger meker til det selv hehe ja ser mye når en kommer litt over bakken ja:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Forrige eier greide å miste takluka på volvoen i noe over 200. Selv har jeg greid å miste bagasje lokket på ene bilen min noe over 250. Man skvetter litt da ting forsvinner hehe Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Forrige eier greide å miste takluka på volvoen i noe over 200. Selv har jeg greid å miste bagasje lokket på ene bilen min noe over 250. Man skvetter litt da ting forsvinner hehe ja man gjøre det , værtfall når den treffer en annen bil, burde stå på trappa at den er ikke egna til og være på vis man kjørte en vis fart , fordi vis jeg hadde vis det hadde jeg bare tatt den av får jeg begynnte å kjøre :) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg