VW-HS Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Har kjøpt meg brukte skivebremser bake som jeg skal ha på min Mk1, er fra Mk2 GTI 8v Skal skifte pakningene men får ikke ut stempelet og tappen til håndbrekket, noen som kan hjelpe meg? så langt ut går tappen til håndbrekket lett, så er det bom stopp. Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 skru ut stempelet. nedi der er det 1 eller 2 låseringer, ta dei ut + ei brikke i blikk. når du har fått det ut så er det meste gjort. da er det bare å plukke ut resten av delane. og så kan du ta ut tappen til håndbrekket Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 er stempelet gjenga da? får det rundt og rundt, men kommer ikke lenger ut Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 jepp det er gjenga. det kan vera at du har skrudd det ut langt nok at du bare drar det ut. dei kalipterene eg har vert borti har vert gjenga, bortsett fra g60 frambremser der dei bare er pressa inn. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg