Gå til innhold

83 VW einser cab

Ranger emnet


Eiriken

Anbefalte innlegg

for å være ærlig synes jeg ikke felgene passer spesielt bra til en einser.

Kanskje du skulle ha clipper-kit eller hva det nå heter på. Det er hva jeg syns da!

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått fangerne, duckbilleppa, speila og listene langs siden svarte igjen så hadde det straks blitt penere. Gjerne med matchende rød stripe på listene. Eller eventuelt små chromefangere. Andre felger er også noe å tenke på, da de du har passet veldig dårlig til bilen.

 

Men sånn alt i alt, en pen bil med veldig mye potensiale:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er en sær og rar nordlæning, så ville jeg ha valgt noe ikke alle andre har og gjør... Kromfangere, sorteplastfanger og klipper, it's all done before her på berget...

 

Hva med dette oppsettet:

 

- Sorte små fangere

- bredda 15" Corradofelger med sort senter og cromkant

- klarglass-lamper med kryss og sorte blinklys

- Sveisa igjen hullene til listverket og latt kun profilene vært igjen.

- CL-leppe (siden GTi-leppa sannsynligvis ville falle av ved første fartsdump)

- Up-turnet eksoshale (eneste som ser skapelig ut på uansett einser)

 

Da ville det se omtrent slik ut:

 

eks1.jpg

 

http://www.dubmodder.com er en fint sted å lage sin egen einser/cab etter sitt hode og få et visst inntrykk før man bestemmer seg for look... :)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår