boXer Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Noen som har noen tips om hvor jeg kan få norgeskart til Alpine fastmontert navigasjons? Har ikke navnet på spilleren eller kartverket tilgjenglig akkurat nå, men kan finne det hvis det er nødvendig. Alpine-forhandleri Oslo skulle ha 2.500kr... Kartverket jeg har er hele vesteuropa og norden, bortsett fra norge :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 DVD med kartet koster 3995 hos DYnabel inkl norge og europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 DVD med kartet koster 3995 hos DYnabel inkl norge og europa. For den prisen kan man leie en polakk hele sommeren som sitter baki å leser kartbok og sier ifra når man skal svinge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hmm.. lurer på en ting jeg... Har du en sånn Alpine flip out skjærm sak nå? såvidt jeg har skjønt så funker det ikke og putte dvd`n rett i den... må vel ha en tillegs ennhet? Har du den? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 For den prisen kan man leie en polakk hele sommeren som sitter baki å leser kartbok og sier ifra når man skal svinge. Og når sommeren er over har du polsk svette lukt i bilen din, mens han med navigasjon finner frem om vinteren også.. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hvilken spiller er det du har? har den dvd-plata du høyst sansynlig er ute etter som koster 3995,- på Dynabel, kan få den for god pris. Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg