Volvo240R Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det sitter der, men må oppgradere med mer bass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 orginal sub også`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Slik... Bildene jeg tok under platen er på telefonen og programvaren for å overføre de er nede for øyeblikket. Men skal få de frem. Var ute i S40'n i dag og kartla plasseringer og høyder, så går fremover! Tenkt element er dette: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=861 Sammen med denne forsterkeren: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1662 Grunnen til at det blir dette er at budsjettet er litt mer enn sinnsykt stramt. Bilder før bygging sammen med nye vinterhjul og møkkete bil. Forsterker plasseres fremme til venstre og kassen lages nedi hjulbrønnen. Dybden bestemmer jeg selv, endrer bare høyden på gulvet. Bil med nye org Volvo 16'' felger med Mich X-Ice dekk... Marius__: Les tråden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Marius__: Les tråden... HVA MED Å BARE HANDLE EN ORGINAL SUB? OG FORKLARING på hvorfor du ikke setter inne denne står ikke i noen av dine innlegg i denne tråden......................................................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Denne er det mer futt i enn den originale. Og liker og lage litt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Da er alle kablene trekt opp, tar noen timer med denne bilen- men nå er det ferdig. Varene ankom postkontoren mitt i dag klokken 16.oo så henter de i morgen og kopler opp anlegget. Noen få bilder av trekkingen: Strømkabel gjennom torpedovegg. Her er deler av dashbord på passasjersiden demontert. Bakdør uten dørtrekk. Her skal kablene fra døren inn i kupèen: Strøm og kabler fra døren inn og på vei til bag. rommet. Mer kommer i morgen da produktene er på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Og nå låter det. Funker perfekt så langt, forventningene mine var lavere enn resultatet ble. Ble meget bra lyd sammen med det originale High Performance anlegget som er der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Bilder av ferdig bygge pleeeease :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Det er ferdig med tankte på funksjon, men på designsiden gjenstår det litt. Gulvet, skal kjøpe meg gulvplate i løpet av uka og tilpasse den samt trekke den i innredningens farge. Alt blir som org, men med en sub midt i gulvet. Kassen er bygget av kvalitesmaterialer fra Hov møbler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ahh, I see :) Skal du bygge gulvplata likt som du gjor i V50-en? Er du ikke litt redd for at ting du har bagasjen skal "dette" oppi suben, hvis du forstår meg? En 1 1/2L Cola elns, hadde vært surt hvis membranen hadde revnet =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Nei nei gutt... Ligger aldri no løst baki der. Hater når ting slenger og en grill foran elementet er nok til å beskytte det ved reisel o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 OK... Da er vi litt forskjellige på det punktet der;) Men jeg skjønner hva du mener! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Ja dette ser da bra ut! *humre* BTW; Personlig har jeg 2x12" Punch L1 (original RF-kasse), og synes da de låter greit jeg. Hadde flaks med at kassa gikk så ekstremt perfekt under hattehylla da. :disco Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jepp jepp =) Syntes jeg har mer enn nok med bass jeg, liker den fine klare lyden jeg fikk. Perfekt dynamikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Da er det FERDIG!! Hallo?? Gått fort dette folkens? Neida, ikke vært særlig prioritert, men done! Nøye utskjært for å matche veggen perfekt. Begge sider ;) Ingen filt hadde i nærheten av samme farge, så valgte å ha litt kontrast og gikk for sort. Nå spiller det bra :D Fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg