Volvo240R Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Nå er tiden inne for å oppgradere anlegget litt. Dette gjøres ved å bygge ned en ekstern sub i gulvet i bagasjerommet med en ekstern forsterker. Skal først og fremst bygge slik i min bros V50 til uka da han allerede har bestilt like komponenter som jeg skal ha. Bilder kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Bilder kommer... Vi venter!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Må få tak i prog til tlf'n først... Dette er prioritert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Nå må du få litt fart på sakene her da, vil se bilder:D! Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Tror han bare tuller med oss, jeg...... :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Beklager på det sterkeste !! Har ikke fått ordnet noe enda, men anlegger i V50'n er ferdig.... Tok et bilde nå i mørket.. Kan ta flere hvis det er ønskelig - i lyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nutcaze Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ønskelig mer fler bilder i lyset ja:D. Siter Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell Keep It Tidy! Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Noen bilder under plata, kanskje?????? Hvis det er greilt å ta opp, da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Slik... Bildene jeg tok under platen er på telefonen og programvaren for å overføre de er nede for øyeblikket. Men skal få de frem. Var ute i S40'n i dag og kartla plasseringer og høyder, så går fremover! Tenkt element er dette: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=861 Sammen med denne forsterkeren: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1662 Grunnen til at det blir dette er at budsjettet er litt mer enn sinnsykt stramt. Bilder før bygging sammen med nye vinterhjul og møkkete bil. Forsterker plasseres fremme til venstre og kassen lages nedi hjulbrønnen. Dybden bestemmer jeg selv, endrer bare høyden på gulvet. Bil med nye org Volvo 16'' felger med Mich X-Ice dekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 NÅ skuffet du meg!!!!!!!!!!!!!!!!!! :spamspam: Punch???? :spamspam: Men... Morro å se at s40n kan bli "møkkete" også..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er Punch'n dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Da er det uansett bestillt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Punch er sikkert bra det... Har bare en sperre oppi hode..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehe.. Lavbudsjettet mitt krevde i hvertfall dette elementet. Det var også det bilradiospesialisten anbefalte sammen men JBL GTO forsterkeren.. Nå er kassen bygd og festeanordning for denne er lagd. I morgen kjøper jeg kabler og på torsdag trekker jeg disse opp. Da er det bare å vente på "delene" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hva skjedde med orginalt`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg