kfk_sorenso Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Vindusviskerbladet begynner å bli litt tørt og det låter slik lyd når de begynner å bli litt tørre den gummien. Går detå myke opp igjen gummien i viskerbladene med noe slags middel, eller er det bare å kjøpe nytt viskerblad rett som det er? Siter --------------------------------------------------- 1994 VW Golf 3 2,0 GL stasjonsvogn (x) 1988 VW Golf 2 (x) 1984 VW Passat (x) 1986 VW Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Vindusviskerbladet begynner å bli litt tørt og det låter slik lyd når de begynner å bli litt tørre den gummien. Går detå myke opp igjen gummien i viskerbladene med noe slags middel, eller er det bare å kjøpe nytt viskerblad rett som det er? Da hadde jeg nok dratt å kjøpt meg ett par nye blader er jeg redd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Er ikke noen formue for nye blader, så det er sikkert ikke så dumt.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 litt utenfor topic, men hvordan kan man stramme viskeren så den går "hardere" på ruta.. akkurat nå funker det svært dårlig på førersiden, og det er litt kjipt når det regner mye;) Noen tips ? el er det bare å få kjøpt seg ny ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Du kan bare bøye selve pusserarmen så denne buler mer ut, da blir det jo strammere. Men absolutt verdt de 275 kronene du må gi for nye pussere. Eller 250 uten spoiler. Det jeg ga sist ihvertfall:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg