Golf`3 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 har problem med varmeapparatet mitt, føst sluttet 3`er å funke, så 1.2 og 4.. Siden det begynner å bli litt kjølig om morgenen og at det er jævlig greit å ha i sirkulasjon i bilen :P fikk jeg tak i et nytt panel, byttet det..Men bare 4`ern som fungerer.. Noen som har forslag på hva som er galt`? Hilsen kald "hadlending" :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 har problem med varmeapparatet mitt, føst sluttet 3`er å funke, så 1.2 og 4..Siden det begynner å bli litt kjølig om morgenen og at det er jævlig greit å ha i sirkulasjon i bilen :P fikk jeg tak i et nytt panel, byttet det..Men bare 4`ern som fungerer.. Noen som har forslag på hva som er galt`? Hilsen kald "hadlending" :hello: Sjekket att kabelen som er plugget i panelet sitter skikkelig i (i begge ender? Ikke vet jeg hvor den fører. Men en plass må den nå gå :P) Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 den sitter godt nok i den! så skal ikke være no problem.. Forslag til hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 sitter et kontaktstykke med motstander under hanskerommet på passasjersiden.. sjekk disse ( da dem har en tendens til å ryke ) .. bare å plugge ut kablene og trekke ut det ( sitter klipset fast ) .. har du et multimeter så kan du ohme mellom de 4 pinnene og den siste som går i en rød kabel til vifta ( du skjønner hva jeg mener når du ser det ) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hadde noe lignende samma problem på min gamle Golf 2, da var det motstanden som hadde gått, mener jeg å huske.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 problemet er under hanskerommet ditt, ta ut vifta/motoren som står der, se til at fjøra i "dynamoen" eller ka det er for noe, ser slik ut ivertfall, er lik på begge sider, fjæra der har en tendens til å snu seg litt..pirk den på plass og alt funker...var akkurat samme på min...;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 bilder av det ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 nei desverre..men plukk ned dekselet under hanskerommet ditt, eller om du har nyere en 93 modell plukk vekk hanskerommet ditt, bak der skal vere en klump med ei vifte inni. va ivertfall det på min 92 modell, og eg har hanskerom oppe lissom der airbag sitter på nyere modeller. tok berre løs kontakta til den vifta og tok ut heile...e lissom en turbin på den vifteklumpen, på baksida av den står det 2 fjærer som må stå rett...goodt mulig den ene har vridd seg litt, dette fiksa du med et smalt skrujern som du pirker den på plass med. bare åpn opp å se du...behøver no ikke vere dette som er problemet , men det virker som det er samme som med meg. Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Det er motstandene dine som er defekte. Et råd er da at du samtidig som du bytter dem også bytter vifta. Grunnen til at motstandene begynner å gå er som oftest at vifta går litt tungt.. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg