Gå til innhold

Alfa 155 Q4 selges

Ranger emnet

155Q4

Anbefalte innlegg

Perfekt vinterbil !!

Motor og drivverk på bilen er en videreutvikling av hva du finner på Lancia Delta Integrale. Bilen har 190 hk originalt og har permanent 4x4 med 3 diff.bremser. Enorme kjøreegenskaper og veigrep.

Bilen er meget pen og i meget bra teknisk stand. Ny lakk, rustbehandlet. Motor kun gått 35 000 siden totaloverhaling. Mye nytt, bl.a. klutch, servo osv. Delskinn, klima, el.luke, abs,alarm, motorv. ++. Servicehistorie. EU godkjent 04/2003.

forside.jpg

Selges pga familieøkelse. Kan evt. ta annen kurant bil (helst stasjonsvogn) i innbytte. Hurtig avgjørelse=god pris.

Arve Skjørestad, tlf: 91 35 82 97, arve@skjoerestad.com

Alfa 155 Q4 selges

tlf: 91 35 82 97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by 155Q4

Rå og sjelden bil !!

Motor og drivverk på bilen er en videreutvikling av hva du finner på Lancia Delta Integrale. Bilen har 190 hk originalt og har permanent 4x4 med 3 diff.sperrer. Enorme kjøreegenskaper og veigrep.

Bilen er meget pen og i meget bra teknisk stand. Ny lakk, rustbehandlet. Motor kun gått 30 000 siden totaloverhaling. Mye nytt, bl.a. klutch, servo osv. Delskinn, klima, el.luke, abs,alarm, motorv. ++. Servicehistorie. EU godkjent 04/2003.

forside.jpg

Selges pga familieøkelse.

Les mer om bilen her

Arve Skjørestad, tlf: 91 35 82 97

MEGET fet bil, ja! Var du på Italiensk Dag 03?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Integrale

MEGET fet bil, ja! Var du på Italiensk Dag 03?

Takk for det !

Nei, det var planen å reise bort sammen med en del andre fra Alfa-klubben, men jeg var forlover i bryllupet til en kamerat den dagen, så det passet dårlig.

Har sittet etterpå og sett på alle bildene som er lagt ut... skulle gjerne vært der ja !

Alfa 155 Q4 selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Hadde lyst på en sliken i fjor sommer og bygge om til Touringcar Look, Men de ligger så jævli høyt i pris:)

Blir nokk desverre en grale på meg:)

Ja ha ? Jeg trodde Q4 var relativt sett rimeligere enn Integrale. Jeg selger min for hbo 150.000, tror ikke du får så mange like bra integraler for den prisen ?

mvh Arve

Alfa 155 Q4 selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

hmmm drømmer ikke RDL om en slik en?

PS. Skal det stå "3stk diffbremser"? 3Sperrer er vel litt vrient å kjøre med. Ser for meg den hopper sidelengs rundt rundkjøringer og sånt :D

Hei

Du har selfølgelig helt rett. Har fikset dette til diffBREMSER nå, ikke sperrer :)

mvh Arve

Alfa 155 Q4 selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by dølle

Hvilken pris er det på en interale ifht en 155Q4?

Vel, på finn.no står det nå en 1988 modell til 135.000. Om du går ca 15 000 opp så får du altså en 1995 modell Q4, som er en mye mer moderne og større bil, selv om den selvsagt ikke er like kompromissløs og rå som en Integrale. Men er du på jakt etter en "hverdagsbil" så er Q4 overlegen Integrale.

Arve

Alfa 155 Q4 selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider