Brun0 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hei. Noen som har ascona b baklykt på venstre side? klarte å knuse min. og en ting til. noen som veit hvor de selger senke sett? har ikke lyst på 40mm som de har på eiker.com de hadde 55 mm å 40 blir for lite. skal ha 7,5 16" på bilen. Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_roald Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 http://www.blitzpower.no/pro-senk.shtml#apex Siter Datsun 180B SSS Opel Ascona B (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Blitzpower skaffer billigt og bra senkesett... jeg hadde 60mm framme på min.. blei litt lav framme ja:P visst du ser på tråden om min ascona så ser du kor lav an blir med 60... gjekk ikkje an å svinga med 9x16.. men går kanskje bedre med 7,5;) har 40 senk på an no... det blei passe foran! men litt høy bak:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brun0 Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ok=) trenger spacers på 9"x16" ? tror jeg går for rh ad cup på eiker.com og 50 eller 60 mm senking. =) FET bil du har foresten Toa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ok=) trenger spacers på 9"x16" ? tror jeg går for rh ad cup på eiker.com og 50 eller 60 mm senking. =) FET bil du har foresten Toa. Trur det blir fett nok med 60mm senk;) rh cup blir jævla bra trur eg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 ok=) trenger spacers på 9"x16" ? tror jeg går for rh ad cup på eiker.com og 50 eller 60 mm senking. =) FET bil du har foresten Toa. oij. 9x16"... Det kommer til å subbe i demperen framme om du ikke vil ha innpress så felgen stikker uttafor. Vi ambefalle å senke 50 foran og 60mm bak RH cup er fine felger. Har Cup selv, og de kler bilen skikkelig. På bilde er min senka 55mm bak, og orginal framme. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg