kosbært Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 er er den nye pendlebilen min :P vad tycks? dårlige bilder men.. :P Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 stygg som juling ikke sant? :P dette blir en bra herjebil i vinter :P Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 I utgangspunktet fine biler, men vanskelig å finne et bra eksemplar av det gamle karosseriet nå.:( Men hva skjer med jaegermeisteren da? Solgt den? Det er den som er/har vært til salgs? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 I utgangspunktet fine biler, men vanskelig å finne et bra eksemplar av det gamle karosseriet nå.:( Men hva skjer med jaegermeisteren da? Solgt den? Det er den som er/har vært til salgs? prøver desperat og kvitte meg med den!! trenger penger.. men ringer bare tullinger som byr 4000 osv men da tjener jeg mye mer på og selge den i deler ikke sant.. :P Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 selge vingen din da? :P Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hva byr du da? Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kunne godt tenkt meg endepotta di jeg, tror den hadde blitt bra på stasjonsvogna mi:D:) Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hva byr du da? Tja. 500? så kan jeg hente den nå;) Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hehe sorry.. tha sale is off... nå blir det is-turbo på den gitt... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Child Of The Damn Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 greit nok uteseende da, kan tenke meg d ikke er lite rust;P hehe. er vel ikke sprekeste bilen akkurat;P eller? mye du har å flekke opp da? 2L? 4x4? bare lurer=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hehe det er nok en 2L hehe me rust under dørene ass... den er ganske lat ja... serlig med ei basskasse på 70kg baki.. hehe :P fin vektfordeling da :D Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg