DJ-timoty Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Dual electronics XD7600 pris 2500,- Teknisnke spesifikasjoner 220W (55 X 4) CD CD-R/CD-RW compatible Last position memory Random/repeat/intro CD pause High-speed audible track search 1 Bit D/A converter Anti-shock mechanism 3-Beam laser pickup TUNER US/European frequency spacing 30 Station presets (18FM/12AM) Auto station store Preset scan One-touch memory Auto stereo/mono Local/distance Manual tuning Seek tuning Scan GENERAL 1.0 DIN chassis Import ISO/DIN mountable Electronic motorized detachable face Electronic volume, bass, treble, balance, fader Source audio memory Rotary encoder control Programmable turn-on volume Multi-button power on Keyless CD eject 1-Pair of preamp outputs 1-Pair of auxiliary inputs (RCA) Auxiliary interconnect cable (RCA to 3.5mm) Blue/white dot matrix liquid crystal display Selectable confirmation beep Infrared remote control (included) 5 Selectable EQ curves – pop, jazz, classic, beat, rock Clock Programmable clock priority Programmable display priority Mute Loudness Cdspilleren er brukt , men i meget god stand :) selges for 2500,- norske kroner ;) kan ta annen spiller eller annet til bil / bilstereo som mellomlegg / i bytte . Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Gratis bump, selv om du ligger øverst.. Den så TØFF ut!! Hva er nypris og hvor er den kjøpt? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 den ER tøff ;) har fått vanvittig mange komentarer på hvor rå den er når jeg har hatt den i bilen.. Spilleren kommer fra usa igjennom min bror som er bilimportør, aner ikke hva en slik spiller kan ligge på her i norge, men det er en heftig tøff spiller med meget god lyd.. Tør ikke tenke på hva en slik spiller hadde ligget på nypris i norge... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 så på en sånn en jeg å. her er en link om den http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=2610 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 å herregud den var dyr.. He he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 1000 lapp...lol! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 hehe , se det ;) ting pleier jo være nokså billig i utlandet :) ihvertfall når det er på tilbud ;) Retail Price: $225.00 , du får faktisk fullt DVD-kit for den prisen i usa, så hvis du ser det sånn , så skulle den ligge nokså høyt i pris her i norge ny ihvertfall ;) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg byr deg 600 for den. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 700,- byr jeg. mange linje utganger? Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 haha , da kan jeg like gjerne bruke den som spiller i båten :p Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 1000 kr, send meg pm om du er intr Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 sansynligvis solgt (nei ikke til finni) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg