Celica rules! Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 når du tar av den går hjernen i servicemodus. Det er et must når du feks skal stille tennningen. Har du målt motstanden i føleren under denne kontakten som jeg forslo litt lenger opp her? ok.. jeg har målt men jeg får ikke opp noe i det hele tatt..:S kanskje det er jeg som ikke gjør det riktig men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ok.. jeg har målt men jeg får ikke opp noe i det hele tatt..:S kanskje det er jeg som ikke gjør det riktig men:P Kanskje du ikke får opp noe ohm fordi sensoren er ødelagt? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 kan nok hende d:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Kanskje du ikke får opp noe ohm fordi sensoren er ødelagt? Nå har jeg fått somla meg til å få byttet den sensoren men det hjalp ikke:( hva kan det være da?:S Måler den til litt over 1800ohm kald.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg