viddi_boy Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jeg har problem men rockford forsterken min. det kommen ut 24 volt på uttgangene til speakersen, hvis jeg måler på den måten som jeg brokoble så måler jeg 42volt. Hva i alle dager kan være feil??? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 utgangene dine er defekte :puke: men det "verste" er at power supplyen i forsterkeren ikke slår seg av når det kommer ut DC på høytaller utgangene.... :???: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 går det ann å reparer det? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 burde ikke være no problem, men spørs hvor mye den er "verdt" å koste på... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hva som må til da? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hva som må til da? levere til et verksted feks... skulle gjerne sagt at jeg kan se den for deg men har desverre ikke tid for tiden...:) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg