TBJ Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 bilen er mørk blå met,sport skinn,teak,kjørekomp,diff brems bak,el. tak,speil, jeg vil bare ha den bort så fort som mulig.pris 60000,- ved rask avgjørelse.sted:bærum. tlf 95108460 Siter Nissan silvia S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Har du noen bilder av bilen? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBJ Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 har lagt den ut på Auto DB også,har skanna bilde inn på pc`n til en kamerat av meg,han skulle sende det til meg men ting tar vist litt tid... det kommer snart. Siter Nissan silvia S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBJ Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Bilen er solgt. Siter Nissan silvia S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg